[Testcase] Lichtkunstfestival Glow (in Eindhoven)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Gisteren naar het Lichtkunstfestival Glow in Eindhoven geweest en een aantal foto's gemaakt. Het gaat om een heel aantal kunstwerken die met licht worden gemaakt door de hele binnenstad heen. Ik weet niet de namen van kunstwerken/kunstenaars, die kan ik er dus helaas niet bij zetten.

1. Rode laserstralenLaserstralen
Rode Laser
2. Groene laserstraal
Groene laser
3. vallend zand
Vallend zand
4. Lichtgevende puntjes
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XMiKJmus2aZ2Dbh6gXV93gYt/full.jpg
5. Halve circel
halve circel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:15

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

ik vind het lastig om de scheiding te leggen waar de kunde van de kunstenaar eindigt en die van de fotograaf begint. Ofwel hoeveel van de foto is jouw kunde en hoeveel is al beschikbaar door het kunstwerk zelf.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:44
De onderste foto vind ik bijvoorbeeld helemaal niet mooi, je hebt de omgeving niet op een fijne manier meegenomen. Onscherp vooral ook. Je foto's doen me eigenlijk, eerlijk gezegd, heel weinig. Het is denk ik ook één van de moeilijkste opgaven voor een fotograaf om een lichtkunstfestival goed vast te leggen dus trek het je niet teveel aan :).

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
knip

[ Voor 97% gewijzigd door PowerUp op 14-11-2010 17:14 . Reden: Een testcase is persoonlijk. Wil je je eigen foto's laten zien, maak dan even een eigen testcase aan :-) ]

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 09:09
Ik ga akkoord met Nomad. Ik ad het ook graag gezien dat je wat meer van de omgeving had meegenomen, dan had je je eigen creativiteit wat meer kunnen laten spelen.