Toon posts:

[Testcase] Lichtkunstfestival Glow (in Eindhoven)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• trigger808
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
Gisteren naar het Lichtkunstfestival Glow in Eindhoven geweest en een aantal foto's gemaakt. Het gaat om een heel aantal kunstwerken die met licht worden gemaakt door de hele binnenstad heen. Ik weet niet de namen van kunstwerken/kunstenaars, die kan ik er dus helaas niet bij zetten.

1. Rode laserstralenLaserstralen

2. Groene laserstraal

3. vallend zand

4. Lichtgevende puntjes

5. Halve circel

• Nomad
  • Registratie: juli 2002
  • Nu online

Nomad

a.k.a. Martijn

ik vind het lastig om de scheiding te leggen waar de kunde van de kunstenaar eindigt en die van de fotograaf begint. Ofwel hoeveel van de foto is jouw kunde en hoeveel is al beschikbaar door het kunstwerk zelf.

Zakelijke fotografie: portretten en marketing

• Makkelijk
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 15:41

Makkelijk

Ik zie het nut ook niet

De onderste foto vind ik bijvoorbeeld helemaal niet mooi, je hebt de omgeving niet op een fijne manier meegenomen. Onscherp vooral ook. Je foto's doen me eigenlijk, eerlijk gezegd, heel weinig. Het is denk ik ook één van de moeilijkste opgaven voor een fotograaf om een lichtkunstfestival goed vast te leggen dus trek het je niet teveel aan :).

Wielrenner; Mountainbiker; Softwarebouwer; Kaasvreter; Franziskanerdrinker.
..und Snowboard und Schnee <3

• Richard!
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 08-09 13:36
knip

[Voor 97% gewijzigd door PowerUp op 14-11-2010 17:14. Reden: Een testcase is persoonlijk. Wil je je eigen foto's laten zien, maak dan even een eigen testcase aan :-)]

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

• Teun_2
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 09-09 22:52
Ik ga akkoord met Nomad. Ik ad het ook graag gezien dat je wat meer van de omgeving had meegenomen, dan had je je eigen creativiteit wat meer kunnen laten spelen.

Te koop: Panasonic 20mm f/1,7 & Olympus ep3 kit

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee