Toon posts:

2 iphones op itunes, nieuwe iphone reserverkopie terugzetten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• jos_zwa
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Topicstarter
Ik heb een vraagje:

Wij hebben thuis 1 pc met itunes en mijn vriendin werkt met deze itunes met haar iphone ik ook met die van mij. We syncen dus eigenlijk dezelfde muziek, beltonen enz..

Nu maakt itunes afzonder van elke iphone altijd een reservekopie.

Mijn iphone is ter reparatie weg en mij werd verteld door t-mobile dat ik een compleet nieuwe binnenkant en behuizing kreeg. Ik vraag mij dus af of er niet de kans bestaat dat als ik straks een "nieuwe" iphone terug heb met nieuwe hardware (misschien ander mac adress o.a.) dat itunes hem niet meer herkend als "mijn" vorige iphone. Dat is op zich geen probleem want ik heb nog een reservekopie gemaakt, maar weet iemand of het mogelijk is om (als je een reservekopie) terug zet om te kiezen welke reservekopie het moet zijn. Want als itunes hem herkend als een nieuwe onbekende iphone dan wil natuurlijk wel de keuze hebben om mijn reserverkopie terug te zetten en niet die van mijn vriendin.

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

• WvdWest
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
jos_zwa schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:46:
Ik heb een vraagje:

Wij hebben thuis 1 pc met itunes en mijn vriendin werkt met deze itunes met haar iphone ik ook met die van mij. We syncen dus eigenlijk dezelfde muziek, beltonen enz..

Nu maakt itunes afzonder van elke iphone altijd een reservekopie.

Mijn iphone is ter reparatie weg en mij werd verteld door t-mobile dat ik een compleet nieuwe binnenkant en behuizing kreeg. Ik vraag mij dus af of er niet de kans bestaat dat als ik straks een "nieuwe" iphone terug heb met nieuwe hardware (misschien ander mac adress o.a.) dat itunes hem niet meer herkend als "mijn" vorige iphone. Dat is op zich geen probleem want ik heb nog een reservekopie gemaakt, maar weet iemand of het mogelijk is om (als je een reservekopie) terug zet om te kiezen welke reservekopie het moet zijn. Want als itunes hem herkend als een nieuwe onbekende iphone dan wil natuurlijk wel de keuze hebben om mijn reserverkopie terug te zetten en niet die van mijn vriendin.
Toen ik mijn iPhone4 aansloot kreeg ik de keuze om mijn back-up van mijn iPhone 3G over te zetten. Dit heb ik gedaan en ik kreeg toen alles mee. Inclusief SMS, en gespreksgeschiedenis. Ik ga ervan uit dat jij ook de keuze krijgt en dan zelf kan selecteren welke back-up je wilt gebruiken.

I'm not a complete idiot - several parts are missing.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee