voodoo2 over zetten in mijn nieuwe pc? ja of nee

Pagina: 1
Acties:

• Xenomes
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 11:14
Wat denken jullie er van moet ik dat doen of niet. en ik wou nog meer hardware overzetten.
zoals mijn tv-kaart en mijn holywood plus. dat is geen probeem. maar mijn VooDoo2 addon kaart blijft een vraag. hier staat mijn nieuwe systeem.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/142247

zoja, wordt hij er sneller van.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:57
Nee niet doen.. die geforce is op alle fronten sneller..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
alleen als je nog wat dos spelletjes hebt die met glide draaien zou je hem dr in kunnen laten,, maar dat zou ik niet doen...

• technopeuter
  • Laatst online: 01:31
Nee hij wordt er niet sneller van. Je beeldkwaliteit (die al slecht is bij de MX) gaat achteruit door het doorlussen.
Het is alleen interessant als je nog veel glide-only-games speelt. Anders zou ik em gewoon in je 2e pc laten.

diskeltische lurker

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Er werd in het games forum hier ook een link geplaatst naar een freeware Glide wrapper. Ik heb deze geprobeerd met UltraHLE (N64 emu die alleen onder Glide werkt..en werkte perfect hoor!

Ik had in mijn systeem alleen maar last van mijn V2's, die hadden een zwaar conflict met mijn GF2 GTS.. had overigens ook aan de voeding kunnen liggen van mijn oude Inwin 600 tower (Nu een Antec SX-1030BEC :9~ ).. maar goed, ik had zo iets van.. die dingen heb ik niet meer nodig.. d'ruit! Zitten nu in mijn 2e PC..

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Xenomes
  • Laatst online: 17-08 11:14
Bedankt voor de infomatie. Ik had al een vermoede en die uit gekomen.(kan de vriendin lekker sims spelen op mijn oude pc.)

Verwijderd

Waarom moeten ook al die wijven The Sims spelen... echt VRE-SE-LIJK !!

Dat ze counter-strike gaan spelen of zo

• Begbie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-01-2025
HaHaHa
dat noem ik nu nog eens WAAR!!!
go Rule!! :D

me nieuwe systeem: AMD64 3400 Newcastle - Asus k8V - 2x 512 corsair TWINX - 3200LL cas2 - Radeon 9600XT 256mb - 36gig WD Raptor SATA @ 10.000rpm - 120 gig Maxtor @ 7200 - en ik kon ook dvd's bakken zelfs. Nu een MacBook

Pagina: 1