Toon posts:

SPDIF OUT werkt niet. titanium HD

Pagina: 1
Acties:

• Masterkale1
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 18-07 21:44
Hallo ik heb 2 weken terug een creative titanium HD geluidskaart gekocht. De kaart geïnstalleerd en werkte gewoon goed alleen de spdif out werkte niet.

- Ik nieuwe drivers geinstalleerd en weer getest maar helaas.
- Onboard kaart uitgezet in de bios maar maakt geen verschil.
- De spdif op m`n moederbord werkt wel gewoon met dezelfde kabels en versterker.
- Alle instellingen staan goed en zie ook een groenvolumebalkje heen en weer gaan bij de spdif out X-FI.

Besloten om de kaart RMA te sturen omdat de spdif out niet werkt.

Nu heb ik zojuist een nieuwe kaart ontvangen en heb precies hetzelfde probleem. Zou de kaart alweer kapot zijn? Lijkt me wel heel sterk of heeft iemand hetzelfde probleem??

Specs win 7 64 bit
intel e8400
p5k3 deluxe
ati 4890

[Voor 3% gewijzigd door Masterkale1 op 11-11-2010 23:48]

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: SVS SB13ultra, subdude HD - Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC X7500

• Masterkale1
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 18-07 21:44
Probleem is gevonden. Het zat toch in de kabel van m`n kaart naar m`n versterker (waarschijnlijk een knik ofzo). Waarschijnlijk zend de onboard kaart een iets sterker signaal dan de x-fi. Waardoor deze onboard het wel doet en bij de x-fi niet.

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: SVS SB13ultra, subdude HD - Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC X7500

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee