Toon posts:

M2N Sli deluxe socket am2 met Phenom II X4 Am3

Pagina: 1
Acties:

• Logitech1
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 09-09 13:15
Hallo allemaal,

Nadat het blijkt dat COD BO niet goed draaid ff research gedaan naar een aantal dingen.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat het mogelijk is mijn systeem

Asus m2n sli deluxe

Up te date naar een nieuwe bios versie en er een Phenom II x4 3,2ghz black edition op te gooien.
Nu was de vraag, Hoevaak komt het voor dat het flashen van een moederbord fout gaat?
En zou mijn moederbord dit aan kunnen, gaat het sneller kappot? Ik heb iemand hier op tweakers ook al een Bericht gestuurd maar nog niets terug. ik hoop het op deze manier sneller te weten te komen!

Gr jarno

• mhindrik
  • Registratie: januari 2006
  • Nu online
Om je vragen simpel te beantwoorden.

Hoe vaak iets voorkomt weet natuurlijk niemand, als jij op de asus website de instructies goed volgt is de kans heel klein.
En nee je moederbord gaat er niet sneller door kapot.

BTW welke CPU wil je er op zetten?
Post de rest van je specs eens.

Alle vragen hebben een antwoord

• Logitech1
Hallo,

Mijn spec zijn
Asus m2n sli deluxe moederbord
Amd athlon x2 dual core 3,2ghz black edition
3gb werkgeheugen ddr2 800 Mhz
Geforce 9800Gt 1gb videokaart.

Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel,
De processor die ik er op wou gaan zetten is een
Amd phenom II x4 3,2ghz 955 black edition 95w ondersteundt het moederbord ook.
Op de site van asus staat dat je via een bios update deze processor ook ondersteund word.

Gr

[Voor 6% gewijzigd door Logitech1 op 12-11-2010 08:51]

• ®androiid
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 30-07 16:06

®androiid

Euroshopper

zolang je je pc aan laat tijdens het flashen gaat er 999 van de 1000 keer niets fout.
Het is in ieder geval wel mogelijk om te upgraden naar de Phenom II x4 955.
de BIOS versie die je nodig hebt is de 5001. let wel op:
quote: asus website
M2N-SLI DELUXE BIOS 5001
1.Beta Bios for Supporting AM3 CPUs
2.System still able to POST when set CPU Multiplier to 35X, but actual frequency will not change
3.Due to chipset limitation, Max HTT is 1000MHz only.
Note: Remove the function of Full-Screen Logo , LAN PXE , Instant Alarm.
Hetgeen wat ik er wel even bij wil zeggen. Gisteravond is er een update van call of duty black ops gekomen waardoor de lag grotendeels weg is.

Probeer eerst nog eens te spelen na het updaten alvorens te besluiten om te gaan upgraden, tenzij je evengoed wilt upgraden ;)

Pils €0,50

• Logitech1
Hallo,,

Ik heb gisteren de update wel geinstaleerd,, draaid nu wel iets beter maar toch nog af en toe last van dat het beeld tikt.. Verder had ik nog een vraag over die opmerking wat je plaatste, wat betekenen deze 2 begrippen?

2.System still able to POST when set CPU Multiplier to 35X, but actual frequency will not change
3.Due to chipset limitation, Max HTT is 1000MHz only.

HTT is een bus die je kunt overclocken als ik het goed begrijp maar wat bedoelen ze met die 35X?

Gr

• Logitech1
en trouwens zou hier mee black ops wel normaal draaien op high? neem aan van wel..

• DaLoona
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 22-07 11:49

DaLoona

Certified nutcase since 1974

Als je gaat flashen kijk dan even hier:
http://forum-en.msi.com/index.php?topic=113295.0
Beste tool voor het flashen van MSI plankjes, is tot op heden nog niks mee fout gegaan ;)

:o was beetje lange dag, slome ik :+

[Voor 12% gewijzigd door DaLoona op 13-11-2010 10:24]

MSI MEG B550 Unify-X#R7 5800X#Arctic Liquid Freezer II 280#MSI RTX3080 Gaming-X Trio#16GB G-Skill DDR4@3733MHz, C14-1T#Samsung 860 EVO 250GB, OS#Samsung 870 EVO 2TB#Crucial MX500 1TB#WD Elements 4TB#Be Quiet! Dark Power Pro 11, 850W/Dark Base 700

• TheMOD
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 18-09 18:56
(Hij heeft een Asus mobo)

Updaten gaat bij Asus heel goed met Asus Updater (Zit bij de drivers op support.asus.com). Dat werkt bij mij altijd prima. De kans dat het misgaat is erg klein. Zolang je geen rare dingen doet hoef je nergens bang voor te zijn.

En verder: Is BO het enige spel dat niet goed draait? Als dat zo is ligt het hoogstwaarschijnlijk aan BO zelf. Die heeft op dit moment erg veel last van lag en andere issues, heel veel mensen hebben er last van (patch is vandaag uitgekomen btw).

[Voor 0% gewijzigd door TheMOD op 12-11-2010 23:35. Reden: Typfout]

• Logitech1
Hallo

Niet alleen black ops draaid niet goed, soms ook met fifa 11 probelem van stotteren.. verder draaid alles nog goed, verder was ik nog op zoek tot hoeveel W mijn moederbord ondersteund want die black edition is 125w maar ik had iets gelezen dat deze dan 800MHZ ondergeclockt werd. kan dit komen omdat mijn moederbord dan maar tot 95w ondersteund en is dit nog ergens te vinden?

Gr

• Lars070
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 06-04-2015
lees deze topic op het Asus forum even door dan weet je alles;

http://vip.asus.com/forum...xe&page=1&SLanguage=en-us
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee