Toon posts:

Blu-ray speler zonder front inbouwen?

Pagina: 1
Acties:

• jehmarjeh
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 14-12-2011
Ik heb een vraagje, ik wil mijn eigen htpc bouwen met onderstaande behuizing, de ahanix mce601

pricewatch: Ahanix MCE601

Heb ik hier een bepaalde soort interne speler voor nodig om het te laten werken met het front van de behuizing? Of kan ik bij meeste spelers gewoon het front eraf halen zodat het werkt met deze behuizing?

In een systeemvoorstel van Ed (moderator) stond de LG BH10LS30 Zwart

pricewatch: LG BH10LS30 Zwart

Maar weet niet of hij rekening heeft gehouden met mijn behuizing.

Alvast bedankt voor jullie hulp!!

[Voor 10% gewijzigd door jehmarjeh op 11-11-2010 22:49]

• MicGlou
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 16:57
Wat heb je zelf al uitgezocht? Heb je bijvoorbeeld al de moeite genomen om even op de website van de fabrikant te kijken? Daar staan redelijk wat foto's van die behuizing die je al een hele hoop kunnen vertellen... ;)

Overigens zijn er imao voor die prijs heel wat leukere htpc behuizingen te vinden... als ik de foto's van die behuizing bekijk dan rechtvaardigd de prijs nou niet de kwaliteit. Tis allemaal heel basic afgewerkt... voor dat bedrag kan je ook heel hele knappe Silverstone of een Antec Fusion halen. Dat zijn absoluut kwalitatief betere kasten dan die je nu linkt...

[Voor 45% gewijzigd door MicGlou op 12-11-2010 06:57]

• jehmarjeh
Ik vind hem er nu juist heel sjiek uitzien voor het geld? En kwaliteit? Dacht dat Ahanix ook aardig kwaliteit was.

De antec fushion max is het enige waar het eventueel in zou passen. Zo mooi vind ik deze eigenlijk niet.

De Silverstones hebben wel mooie cases idd, zie onderstaande. Zijn beide iets duurder maar als het kwalitatief zoveel beter is vind ik het goed. Ook zit er een afstandbediening bij maar het meeste regel ik toch via mijn ipad en trackpad.

Silverstone SST-LC14M pricewatch: Silverstone SST-LC14M

Silverstone LC 16S pricewatch: Silverstone SST-LC16S-MR

En ik heb alle sites gelezen, alles gegoogled, alles zelf uitgezocht alleen kan niet vinden of ik het front van de Blu ray speler af kan halen. De LG blijft wel het interressantste ivm de prijs.

Misschien andere nog een mening over mijn behuizing?

Thanks in advance

• jehmarjeh
Deze mag op slot. Ik ben gegaan voor een zalman :-)

• mindcrash
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

MicGlou schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 06:40:
Overigens zijn er imao voor die prijs heel wat leukere htpc behuizingen te vinden... als ik de foto's van die behuizing bekijk dan rechtvaardigd de prijs nou niet de kwaliteit. Tis allemaal heel basic afgewerkt... voor dat bedrag kan je ook heel hele knappe Silverstone of een Antec Fusion halen. Dat zijn absoluut kwalitatief betere kasten dan die je nu linkt...
Dat is jouw mening en geen feit ;)

Overigens had ik het idee dat Ahanix cases rebranded OrigenAE behuizingen waren trouwens, dus kwalitatief gezien zouden het best goede kasten moeten zijn...
jehmarjeh schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 17:08:
Deze mag op slot. Ik ben gegaan voor een zalman :-)
Draadjes op GOT worden niet op slot gezet tenzij daarvoor een enorm goede reden is (zoals draadjes die in één groot flamefest veranderen)

[Voor 18% gewijzigd door mindcrash op 13-11-2010 17:46]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• jehmarjeh
Voor deze keer was ik wel blij dat iemand zijn mening verwoorde als een feit. Had niet echt spijt gehad denk ik van de aankoop maar ben blij dat ik nu de Zalman pricewatch: Zalman HD503 heb besteld :-)

• MicGlou
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 16:57
mindcrash schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 17:45:
[...]

Dat is jouw mening en geen feit ;)

Overigens had ik het idee dat Ahanix cases rebranded OrigenAE behuizingen waren trouwens, dus kwalitatief gezien zouden het best goede kasten moeten zijn...

[...]

Draadjes op GOT worden niet op slot gezet tenzij daarvoor een enorm goede reden is (zoals draadjes die in één groot flamefest veranderen)
Gewoon een feit, gaan we vervelend doen? Ga jij de foto's op de website maar eens bekijken... die behuizing is heel erg basic afgewerkt, zie bijvoorbeeld maar een hoe ze die kabel uit de achterkant laten lopen. Ook is duidelijk te zien dat het aluminium binnenwerk ook niet netjes is afgewerkt, overduidelijk veel scherpe randjes. Het zou een nette kast kunnen zijn als de prijskaart wat lager zou zijn uitgevallen. Er zijn gewoon simpelweg kwalitatievere/beter afgewerkte kasten te krijgen voor dat geld.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee