• PJJ
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-06 21:42
Ik ben nog geen jaar in het bezig van de Nokia N900, afgelopen week is de micro usb port die gebruikt word om de n900 oa op te laden los gekomen en uit het toestel gekomen. (zonder dat ik iets vreemds heb gedaan met het toestel, wel dagelijks de kabel erin om hem op te laden) Er zit nog garantie op enkel vraag ik mij af wat het handigst is en of iemand hiermee ervaring heeft.

Opsturen naar de webshop (pdashop.nl) of er gewoon langs mee gaan naar een nokia carepunt?

Alvast bedankt voor je reactie.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-07 18:23

D4NG3R

kiwi

:)

Terugsturen dus. Geef gewoon netjes aan wat & hoe. Bedenk wel even: Jij moet bewijzen dat jij het niet gedaan hebt, en aangezien zoiets alleen los komt als er wat kracht op komt te staan. (ookal zou het bijv brak gesoldeerd zijn) Schat ik dat ze gaan klagen dat jij het hebt gedaan, en zo geen recht hebt op garantie.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:56
Terug sturen is een optie, maar wil je direct antwoord? Even langs een Nokia Carepoint, neem wel even je aankoopbon mee ;)

Ik heb zo mijn N900 ook wel eens laten repareren. Helaas voor mij konden ze dat niet daar, en stuurde ze netjes mijn telefoon door naar Nokia.

Ik denk dat langs een Carepoint gaan van Nokia voor jou de snelste oplossing is :) Anders moet je weer wachten tot PDAShop.nl hem heeft ontvangen en het probleem heeft geconstateerd en doorgestuurd.

Succes!