Toon posts:

gpu vraag x1900x

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views

• DrumM
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 04-08 12:26
Beste Tweakers

Ik draai mijn systeempje nog op een x1900xt 512 ddr3 videokaart
verder bezit ik een amdx2 7750 cpu
en 4 gb 800 mhz ddr2

Aangezien ik ik eigenlijk mijn pc echt volledig gebruik om te gamen ( de rest beetje basic thing's ) d8 i8k zal ik eens mijn GPU upgraden.
Mijn vraag aan jullie kenners is: heeft het zin om een goede drr5 gpu te kopen met dit systeem om de nieuwste games nog goed te kunnen spelen of kan ik beter een nieuwe sut-up halen?

mvg

• THE_FIREFOX
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 23-09 18:32
Kan je iets meer informatie plaatsen over je systeem? Zoals voeding en moederbord. Deze twee hebben ook een aardige invloed op je upgrade mogelijkheden. Wat is overigens je budget?

• DrumM
oew
ik ben echt een leek dus vind het lasig om te vinden wat voor mobo ik ook alweer heb! maar ga ff voor je kijken
budget kan 2000 euro zijn. maar aangezien dat niet nodig is koop ik liever nu een kleine upgrade en over een tijd een hele nieuwe waneer er weer wat prijzen gezakt zijn

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 00:10

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Dit moet je eigenlijk even hier vragen ;)

[BBG aanschaf] Videokaarten

Maar ik kan je zo al zeggen: Nee, dit gaat weinig toevoegen. Kijk liever naar een nieuw (AM3) systeem.

Voor een geheel systeem moet je hier:
[BBG aanschaf] Basissysteem juli-augustus 2010
of hier zijn:
[BBG aanschaf] Gamesysteem november - december 2010

Als je wacht, en de prijzen laag zijn. Is er alweer wat nieuws, en zit je weer achterop.

Ik zou, of nu een AM3 systeem halen. Of over een half jaar een AM3+ plank, en een Bulldozer CPU halen.

[Voor 19% gewijzigd door D4NG3R op 11-11-2010 22:01]

• DrumM
http://www.zercom.eu/inde...3287&f=1&h=1&s=1&a=123073

dit mobo zit erin
voeding is een 500W

• Epep
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 20:00