Toon posts:

Aanschaf game laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views

• kf86
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 24-11-2010
Hallo, ik ben van plan een nieuwe laptop te gaan kopen. Ik kies voor een laptop omdat ik hem zakelijk wil gebruiken maar daarnaast speel ik op zijn tijd ook wel eens een leuke game. Daarom moet de laptop zich vanzelfsprekend kunnen redden met word, excel, internet etc. maar ook met een spel als call of duty black ops moet de laptop zich uit de voeten kunnen.

Mijn budget is €1250,- en met die gedachte ben ik vandaag de boer op gegaan. Bij media markt en dynabite kwam ik beide keren uit op de volgende laptop: Asus N71JQ, bij de media markt kostte hij €1299 en bij de dynabite lag hij voor €1150,-.

Met die kennis ben ik internet op gegaan en werd ik niet veel wijzer dan dat dit een goeie laptop is maar nog wel goedkoper te vinden is http://www.laptopshop.nl/...ty002x.html#specificaties 8)7 .

Mijn vraag:

Is dit een goeie aanwinst voor mijn doen of kan ik voor dat geld beter wat anders kopen?

[Voor 3% gewijzigd door kf86 op 11-11-2010 20:52]

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 25-09 00:10

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Koop een goedkope laptop voor 200 - 350 euro voor office ect, en steek wat je overhoud in een Desktop..

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

30" monitor te koop

• Ting
  • Laatst online: 15-02-2016
dell studio kost 1k en draait blackops prima op.

www.soundcloud.com/Stoveboy

• kf86
D4NG3R schreef op donderdag 11 november 2010 @ 20:52:
Koop een goedkope laptop voor 200 - 350 euro voor office ect, en steek wat je overhoud in een Desktop..
Nee ik wil beslist een laptop voor beide doeleinden.

[Voor 4% gewijzigd door kf86 op 11-11-2010 21:20]

• kf86
Ik heb het topic helemaal gelezen maar heb daar geen antwoord gekregen op mijn vraag.

• kf86
Ting schreef op donderdag 11 november 2010 @ 20:54:
dell studio kost 1k en draait blackops prima op.
Welke dell studio bedoel je?

• Ed_L
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 26-09 16:36

Ed_L

Crew Council
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee