Motorola Milestone toetsenbord probleem

Pagina: 1
Acties:

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-01 21:44
Beste tweakers

Ik heb mijn gsm nu al 2 maanden niet kunnen gebruiken i.v.m 2 reparaties. Voor de eerste reparatie heb ik contact opgenomen met expansys omdat mijn speaker niet meer goed functioneerde, nou ik hem mooi opgestuurd richting frankrijk, gsm terug gekregen blijkt dat ik nog steeds hetzelfde probleem heb met de speaker, toen kwam erbij dat mijn toetsenbord niet meer goed werkte!(waar ik eerst nooit last van heb gehad) Als voorbeeld de letter a=z ?=m m=? enzovoorts. Toen weer contact opgenomen met expansys, volgens hun deed alles het ook nog perfect, meneer begint ook nog te liegen aan de telefoon hoe irritant !! Ik was pissed en heb de gsm nog maar een keer opgestuurd nu dus met allebei de problemen. Vandaag kreeg ik de gsm dus terug van de reparatie en nou heb ik dus nog steeds last van dat *knip* normaal taalgebruik aub toetsenbord probleem. Ik heb eigenlijk geen zin meer om hem nog eens te laten repareren want die franse gasten bakken er niks van, en dan ben ik de gsm weer een maand kwijt. Weet iemand wat de regels zijn wat betreft reparatie ? Want ik kan hem wel blijven opsturen maar hij word toch niet gemaakt zo als het hoort.... Heb ik recht op een nieuw toestel eventueel ? Of weet iemand de oplossing van het toetsenbordprobleem. Mvg

[ Voor 1% gewijzigd door RoD op 11-11-2010 16:02 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Garantie-afhandelingen hebben niets met telefoon zelf te maken, dus ik tik dit topic even door naar Shopping Forum.

• Pinsa
maar misschien kan mij wel iemand software matig helpen met het probleem ?

Verwijderd

Je kunt ook direct contact opnemen met Dynafix. Bedrijf in nederland die motorola reparaties voor zijn rekening neemt. Toen mijne defect was heb ik ook expansys gebeld, maar daar zit zon ongelofelijke doofus achter de telefoon, allereerst heb ik het idee dat hij kunstmatig in leven gehouden wordt achter zn telefoontje, ten 2e vertelde hij mij dat ik ook binnen garantie op eigen kosten mijn telefoon moest opsturen naar Frankrijk. Dacht het dus niet.

Heb toen via internet het motorola nummer gevonden voor support in NL. Je komt uit bij een callcentre (ik vermoed india) maar de vrouw die ik kreeg sprak prima Engels. Ze begreep mijn probleem en gaf me het nummer van Dynafix, waar ik mijn telefoon binnen garantie kan laten repareren.

Raad je dus aan daar eens heen te bellen, hele vriendelijke gasten ook.

• Pinsa
Hey Toenk ik ken dynafix, dat ligt hier zelfs in de buurt. Maar ik heb toen expansys het probleem laten oplossen en dan zou de telefoon dus naar frankrijk moeten, 2e reparatie moest ik volgens hun via gsm.repareren.nl proberen, maar die hebben dus ook naar frankrijk gestuuurd. Verder heb ik alleen mijn verzendkosten moeten betalen voor het repareren, maar ik snap dus niet waarom ze de gsm gewoon niet ff testen of alles werkt, is dat nou zo moeilijk? Ik zit straks gewoon weer zonder gsm. Eigenlijk verwacht ik een vergoeding van expansys maar aangezien het niet zo,n fijn bedrijf is kan ik er wel naar fluiten. Ik ga ze morgen bellen want vandaag zijn ze gesloten benieuwd wat meneer aan de telefoon gaat zeggen.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Kan je hem niet gewoon inleveren bij de winkel waar je hem hebt gekocht?

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-01 16:51
Yorin schreef op donderdag 11 november 2010 @ 20:12:
Kan je hem niet gewoon inleveren bij de winkel waar je hem hebt gekocht?
Dat heeft hij gedaan, dat is namelijk Expansys. Maar aangezien zijn telefoon dan naar Frankrijk moet is dat vervelend vanwege de tijd die het duurt om het te laten repareren.

• Pinsa
Hallo ik heb afgelopen vrijdag met expansys gebeld, nou wat een idioot daar aan de telefoon met die man valt echt niet te praten. Uiteindelijk moet ik hem dus nog een keer gaan opsturen om hem te laten maken, hij kon me met niks anders tegemoet komen. Dit word dus al de 3e keer dat ik mijn telefoon moet gaan opsturen :( weet iemand wat ik kan doen als de gsm straks nog niet gemaakt is?

Mvg
Pagina: 1