Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• eatme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:17
Hallo,

Voor de vakantie ben ik opzoek naar een Media-speler voor op de achterbank. Nu zijn deze overal te koop in de vorm van een draagbare DVD-speler. Hierop kan je vaak ook Divx bestanden afspelen vanaf USB of SD-kaart.

Nu zoek ik een dergelijke speler, scherm van een inch of 7, geen verdere opties van internet of app's, maar dan zonder het DVD-gedoe. het scheelt volgens mij een hoop ruimte om deze niet in te bouwen en ik kan me niet voorstellen dat het niet goedkoper is om te bouwen.

Ik zoek dus gewoon een scherm waar je een 16GB USB/SD in steekt en waar mijn zoontje x aantal uur Diego, Dora, Pieter Post of Spongebob op kan kijken.

Heeft iemand een dergelijk apparaat wel eens gezien?

NL.1xMT5.12(V153)CT003(V117) 4000Wp . If you think you are smarter than the previous generation, 50 years ago the owners manual of a car showed you how to adjust the valves. Today it warns you not to drink the contents the battery…

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-11 17:58

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

iPad? Ipv insteekgeheugenkaart even de films uploaden via iTunes ;)

www.google.nl

• wasted247
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik wou hetzelfde zeggen, gewoon een leuk tablet uitzoeken?

• eatme
Ik zoek alleen iets wat filmpjes afspeelt en ik verwacht dat dit voor een bedrag tussen de 100 en 200 euro wel mogelijk moet zijn. Voor deze prijs heb ik ook een dergelijk apparaat MET dvd-loopwerk. Een Ipad of iets dergelijks ligt in een andere prijs- en functieklasse.

NL.1xMT5.12(V153)CT003(V117) 4000Wp . If you think you are smarter than the previous generation, 50 years ago the owners manual of a car showed you how to adjust the valves. Today it warns you not to drink the contents the battery…

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:09

Releases

Ja maar!

Kijk even op dealextreme naar die Android tablet dingen. Zit vast wat leuks tussen.

• Sjakskus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-11 14:32
kijk naar "ipads" met Android. deze zijn er vanaf +/- 70 eur (dealextreme) en diezelfde apparaten zijn ook te koop via bv marktplaats en diverse nederlandse websites

------
Je was me voor

[ Voor 7% gewijzigd door Sjakskus op 11-11-2010 13:43 ]

Beschikbaar voor ontwikkeling van (webbased) applicaties en dataconversies

• eatme
Ok, die dingen zijn wel goedkoper dan ik dacht, maar ik blijf het overkill vinden voor een filmkijk schermpje een dergelijk systeem aan mijn hoofdsteun te hangen. Daarnaast zou de mogelijkheid voor een 2e schermpje wel leuk zijn, maar ik kan er tegen die tijd ook een 2e bij kopen.

Ik blijf in ieder geval rond kijken.

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:32

Standeman

Prutser 1e klasse

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Je zoekt gewoon een PMP, met name via China stapels goeie versies voor aardige prijzen te koop. Kijk bijvoorbeeld eens op MP4Nation.net voor o.a het merk Ainol (what's in a name) en anderen.
Pagina: 1