HP Probook 4520s (XT946UT#ABA) US import

Pagina: 1
Acties:
  • 604 views

• Alloha
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-08-2024
Hallo!

Ik ben van plan een laptop aan te schaffen, om met name voor school te gebruiken. Deze laptop moet onder andere geschikt zijn om het Adobe CS5 pakket te draaien en om af en toe een spelletje te spelen.
Mijn budget is €600,- tot €800,-

Nu heb ik natuurlijk al wat research gedaan en was mijn oog gevallen op de HP Probook 4520s.
Toen ik een kijkje ging nemen op de site van HP zag ik dat er nog veel meer modellen zijn van deze laptop, maar niet verkrijgbaar hier in Nederland.

Tot mijn verbazing zag ik dat HP 2 verschillende websites heeft. Namelijk deze en deze site. Op de eerste site vind je maar 1 model van de 4520s, hierzo.
En op de tweede site vind je er 4. (Er staan nog meer 4520s op die site verstopt, maar dat terzijde).

Nu zag ik dit model staan: HP ProBook 4520s Notebook PC (XT946UT)
En die specs zien er toch wel erg aantrekkelijk uit voor dat geld. ($830,- omgerekend €602,-).

CPU: Core i5-460M Processor (2.53 GHz, 3 MB L3 cache)
Geheugen: 2x 2 GB 1066 MHz DDR3 SDRAM
Videokaart: ATI Mobility Radeon HD 6370, 1GB video memory
Hardeschijf: 320 GB 7200 rpm 2.5-inch SATA II

Nu vraag ik me alleen af wat voor videokaart er in dat ding zit, want het enige wat ik er over kan vinden is dit.

Is er iemand op tweakers die hier misschien wat meer over kan vertellen?

Ik ben trouwens van plan om hem te laten verzenden door BONVU (www.bonvu.com), omdat HP alleen in de US verzend. Met de import kosten erbij zou ik rond de €740,- uitkomen, is dit reëel?

Ik ga deze laptop waarschijnlijk aanschaffen, maar wil toch graag nog een beetje zekerheid.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt voor de reacties!
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/slsids.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Alloha op 11-11-2010 03:18 ]

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:53

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica