Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FEAT] 'bied aan in V&A'-knop in de pricewatch

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Ik kwam net op een idee dat ik volgens mij nog niet eerder voorbij heb zien komen en dat is een simpele link vanuit de PW naar de admanager voor V&A.

Stel, ik zit in de PW en heb een product voor m'n neus dat ik zelf heb en wil aanbieden op V&A. Als er dan in 't rechter I/Ovakje een knopje komt om het direct aan te bieden, zoals dit:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DKkk9vokhsithEqZRMKFgmcc/medium.jpg

Als je daar dan op klikt krijg je gewoon de ad-manager voor je neus, maar gelijk met het juiste productID e.d. ingevuld.

't leek mij op zich wel handig, maar was het nog niet eerder tegengekomen.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Vind het zelf wel een heel handig idee. Dan hoef je zelf niet moeilijk te zoeken naar de goede categorie.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

SeatRider

Hips don't lie

Yorin schreef op donderdag 11 november 2010 @ 08:35:
Vind het zelf wel een heel handig idee. Dan hoef je zelf niet moeilijk te zoeken naar de goede categorie.
Is het zoeken in de pricewatch dan zoveel makkelijker dan in de V&A manager? Waarom gebruiken ze dan niet dezelfde search?

Nederlands is makkelijker als je denkt

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:50

rob_erwt

What does this button do?

Op de V&A tab van een productpagina staat die link al. :P

Opnemen in het I/O blokje weet ik niet of zo'n goed idee is, vooral vanwege de beperkte ruimte aldaar.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
SeatRider schreef op donderdag 11 november 2010 @ 08:37:
[...]

Is het zoeken in de pricewatch dan zoveel makkelijker dan in de V&A manager? Waarom gebruiken ze dan niet dezelfde search?
In principe werkt dat hetzelfde.

Maar wat ik nu vaak zie is dat mensen een product aanbieden dat niet met de PWlinkt. Op deze manier wordt het makkelijker gemaakt om direct vanuit het juiste product uit de PW een V&A ad te maken.
In de PW komen de mensen vaak toch wel (want die linkjes worden vaak genoeg genoemd in advertenties en dergelijke). Op deze manier gaat het gewoon net iets makkelijker.
rob_erwt schreef op donderdag 11 november 2010 @ 08:55:
Op de V&A tab van een productpagina staat die link al. :P

Opnemen in het I/O blokje weet ik niet of zo'n goed idee is, vooral vanwege de beperkte ruimte aldaar.
Juist in 't I/Oblokje zou ik hem handig vinden, staat het meer bij elkaar en je hebt gelijk de mogelijkheid. Maar dan moet de ruimte het idd wel toelaten (en dat redesignen voor 1 optie extra is natuurlijk overkill).
Als het er niet komt is het op zich niet erg, 't leek me gewoon handig :)

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:50

rob_erwt

What does this button do?

Voorlopig houden we het toch maar even bij de V&A tab idd. Redesginen voor 1 extra knopje is idd wat overkill. ;)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.