Nee.
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2017 22:19 ]
Verwijderd
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Als ik terug naar mijn middelbare school tijd terug kijk, het was een rommeltje in de A2 (MBO). Leraars die het zelf ook niet weten, verouderde leerstof, er werd in de cursus geschrapt wegens tijdsgebrek,...Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:03:
Kan iemand mij vertellen waarom men geen MBO3'er wil uitnodigen voor een gesprek?
Zet je ervaring ipv je studie in, maar MBO blijft beperkt. Avondschool HBO lijkt mij nu de beste optie.Ook al heeft hij 3,5 á 4 jaar werkervaring als Systeem- en Netwerkbeheerder in een redelijk complexe omgeving?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Sjakskus op 11-11-2010 15:13 ]
Beschikbaar voor ontwikkeling van (webbased) applicaties en dataconversies
+1Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:09:
Gewoon terug naar school gaan. En dan niet via de OU want blijkbaar kun je daar de discipline niet voor opbrengen maar gewoon op de avondschool.
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Misschien wel een heel goed idee. Zo'n persoon die dagelijks CV beoordeelt ben ik. Als je hem opstuurt zal ik je feedback geven, misschien helpt het. Niet alle werkgevers kijken overigens blind naar certificaten en opdrachtgevers, recruiters (zowel corporate recruiters als bemiddelaars) doen dit vaak wel omdat dit het nou eenmaal 'makkelijker' maakt. Helaas. Toch zijn er genoeg mogelijkheden voor mensen met wel ervaring maar zonder al te veel papiertjes, maar ik ben niet bekend met de arbeidsmarkt in het noorden des landes.stin schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:30:
Ik dacht ook dat mijn CV wel netjes in elkaar zat, totdat ik een CV-check heb laten doen via mijn school. Misschien dat je er iemand naar kan laten kijken, die dagelijks CVs moet beoordelen.
Verwijderd
Dit zou ik wel vast laten leggen in je contract. Anders kom je binnen tegen een fooi en ga je fijn in de jaarlijkse 2.5%-molen mee. Een groeipad moet m.i. ook bespreekbaar zijn.Stewie! schreef op maandag 15 november 2010 @ 19:25:
Een perfect moment is om dit na 3 maanden te bespreken: jouw werkgever weet waaraan hij toe is, jij ook. Voor de werkgever is het vrij duur om na 3 maanden afscheid te nemen omdat je dan net helemaal ingewerkt bent, dus hij zal je zeker tegemoet gaan komen.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Verwijderd
Dit. En om eerlijk te zijn als ik naar dit topic kijk zie ik ook niet veel redenen voor een werkgever om je aan te nemen. Als ik het zo lees: je hebt vier jaar lang een lui baantje gehad, je poging om een studie aan de OU te doen is mislukt, andere vakinhoudelijke studies zijn ook op niks uitgelopen. Kennelijk is je relatie met je baas ook niet zo goed want hij/zij vergoedt niks. En je kan je situatie niet eens met je baas bespreken? Dat lijkt me ook geen best teken .. Ook heb je een gezonde dosis zelfmedelijden: "en dat is nog triester dan mijn levensverhaal..." en volgens jezelf een gelimiteerde wiskundige kennis. En je weet eigenlijk niet wat je wil. Programmeren? Netwerkbeheer? En je noemt jezelf autist. Misschien is het tijd voor een reality-check. Denk je dat je hier de geschikte CV hebt op Steve Ballmer op te volgen?Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:09:
Gewoon terug naar school gaan. En dan niet via de OU want blijkbaar kun je daar de discipline niet voor opbrengen maar gewoon op de avondschool.
Een echte CV stuur je via post, of anders tenminste als PDF. Je CV aanpassen per bedrijf lijkt me standaard. Met een korte inleidende brief er bij die aangeeft:Maar de persoon ACHTER het CV zegt toch zeker veel meer dan de inhoud van dat DOC-bestandje zelf, toch?
[ Voor 97% gewijzigd door writser op 16-11-2010 22:03 ]
Onvoorstelbaar!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq