Toon posts:

Gemarkeerde clips automatisch knippen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• thefal
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 24-09 00:25
Beste tweakers,

Ik ben op zoek naar een programma dat iets kan automatiseren wat nu ik vaak handmatig doe. Het zit zo: Ik wil alle doelpunten uit een opgenomen wedstrijd knippen. Ik deed dit eerst door de wedstrijd normaal door te kijken en als ik een doelpunt zag knipte ik de video op dat punt, vervolgens ging ik 10 seconden terug en knipte ik de video weer.
Ik heb nu een trial van Vegas Movies Studio HD op mijn computer staan, daarmee kan ik terwijl de video loopt de video knippen. Dit scheelt mij de helft van de tijd omdat de video na het doelpunt wordt geknipt, maar niet ervoor.

Mijn vraag: Is er een programma voor Windows waarmee het mogelijk is op een knop te drukken zodra je een doelpunt ziet, waarna de computer automatisch de 10 seconden ervoor ook meepakt? Dat ik na het bekijken van de video meteen een video heb waar alle doelpunten automatisch zijn uitgeknipt?

• Caveman
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 24-09 19:21

Caveman

whahoehaha

Ik ben bang dat je dat zelf moet maken... Er zijn natuurlijk wel mogelijkheden, VirtualDub in combinatie met Avisynt is redelijk scriptbaar, maar dan moet je er wel even induiken.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• thefal
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 24-09 00:25
Guys niet om oude koeien uit de sloot te halen, maar ik wilde niet een nieuw topic openen omdat mijn probleem nog nagenoeg dezelfde is als eerst.

Ik zoek (sinds kort weer) een programma waarbij je een video kan kijken en, terwijl je de video kijkt en zonder dat je de video stopt, kan aangeven dat bepaalde bewerkingen moeten gebeuren, zoals het knippen van de laatste 10 seconden,of een andere actie zoals een titel vertonen. Iemand nog een idee met wel programma dat kan?

Ik ken er wel 1 maar die kost duizenden euro's...

Als ik een nieuw topic moet openen in plaats van deze heropenen, laat het me weten

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee