Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
maak je vast wel vrienden mee
Verwijderd
En hebben ze nu ruzie:? 
Nee, ff serieus. K wist niet dat als je teveel dingen op de kabel had zitten, je dl snelheid er onder te kampen had.
Maar das wel tof. 60 of 4kb. Welke zou k nou nemen.. :?:?
Nee, ff serieus. K wist niet dat als je teveel dingen op de kabel had zitten, je dl snelheid er onder te kampen had.
Maar das wel tof. 60 of 4kb. Welke zou k nou nemen.. :?:?
Als je gewoon vanaf de ingang van je kabel in het huis aftapt dan is er toch niks aan de hand?
Sempron 3800+ 8k9a7i
Zorg in ieder geval dat je TV niet
rechtstreeks aan de hoofdkabel hangt, maar dat er of een versterker tussen zit of een T-stukje. Dit kan er best de oorzaak zijn dat sommige mensen met kabel maar 3 kb/s
halen. Dat hoort niet. Anyway ik ga toch over naar
Cistron
binnenkort.
Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
Op Wednesday 14 March 2001 10:26 schreef shotputty het volgende:
Omdat we al tijden op 4kb/s zaten bij Sonera werd mijn buurman een beetje pissig. Ik zei tegen hem: Volgens mij trekt die grote TV van onze buurman boven alle spanning van de kabel af. Zo gezegd zo gedaan, hij pakt een schaar en knipt de leiding naar boven door. Onze snelheid schoot meteen naar 60kb/sNou bleek dus dat die TV rechtstreeks aan de hoofdkabel zat en niet via een T-stukje.
Het kan dus niet zo zijn dat de tv van de buurman spanning weg trekt van de kabel...
Wel kan het zo zijn dat ie boven gewoon een rotte tv heeft staan, die een hoop ruis trug op de kabel gooit, wat jou modem niet zo leuk vind... Dat zou ik dan ff laten controleren door een monteur van je kabelboer, die kan dat nml. meten...
Pagina: 1