Beste mede tweakers..
Voor 2 week geleden heb ik een 2de GTS 250 ( XFX ) 1GB Gekocht om deze in SLI te draaien..
Nu dacht ik elke keer dat ik daadwerkelijk ook in SLI draaide tot dat ik gister alleen maar schokkerig beeld te zien kreeg in black ops.. Gpu-z gedownload en daar stond gewoon dat SLI disabled was terwijl Nvidia control panel op Enabled staat ( SLI ) Ook als ik 3d Mark 06 draai haal ik maar rond de 60 a 70 FPS terwijl een SLI set van 2x 8800GT al over de 100 FPS zat en dat voor ander half jaar geleden..
Wat ik al heb geprobeerd..
Kaarten verwisselt
Individueel testen ( Werken allebei )
Bios instellingen geprobeerd..
Videokaart drivers gedownload geinstalleerd verwijder gedownload geinstalleerd and so on
Windows opnieuw geinstalleerd
Verschillende optie aan en uitschakelen in nvidia control panel..
Ik kom er echt niet uit ik heb zo'n beetje alles geprobeerd.. dacht ik ??
Mijn pc
AMD Athlon 6000+ AM2
750A SLI ( Mobo )
4Gb OCZ 5-5-5-15
680Watt Be-quiet voeding
2x 500GB ( Raid 0 )
Hoop snel een reactie te krijgen van iemand met ideeen
Voor 2 week geleden heb ik een 2de GTS 250 ( XFX ) 1GB Gekocht om deze in SLI te draaien..
Nu dacht ik elke keer dat ik daadwerkelijk ook in SLI draaide tot dat ik gister alleen maar schokkerig beeld te zien kreeg in black ops.. Gpu-z gedownload en daar stond gewoon dat SLI disabled was terwijl Nvidia control panel op Enabled staat ( SLI ) Ook als ik 3d Mark 06 draai haal ik maar rond de 60 a 70 FPS terwijl een SLI set van 2x 8800GT al over de 100 FPS zat en dat voor ander half jaar geleden..
Wat ik al heb geprobeerd..
Kaarten verwisselt
Individueel testen ( Werken allebei )
Bios instellingen geprobeerd..
Videokaart drivers gedownload geinstalleerd verwijder gedownload geinstalleerd and so on
Windows opnieuw geinstalleerd
Verschillende optie aan en uitschakelen in nvidia control panel..
Ik kom er echt niet uit ik heb zo'n beetje alles geprobeerd.. dacht ik ??
Mijn pc
AMD Athlon 6000+ AM2
750A SLI ( Mobo )
4Gb OCZ 5-5-5-15
680Watt Be-quiet voeding
2x 500GB ( Raid 0 )
Hoop snel een reactie te krijgen van iemand met ideeen