Toon posts:

Java leren, welke boeken ?

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views

• willymichiels
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 02-11-2017
Hoi, ik ben redelijk nieuw met programmeren, heb ooit al is zitten spelen met Basic, python en C maar er al jaren niks meer mee gedaan. Nu wil ik dus vanaf het begin starten met Java.

Hiervoor heb ik het boek "Sams Teach Yourself Java 6 in 24 hours" En ben nu bijna halverwege.
Daarom vroeg ik mij af welk boek ik hierna zou moeten aanschaffen om me er verder in te verdiepen.
Het boek zelf geeft aan Sams Teach Yourself Java 6 in 21 days als vervolg te nemen maar hier zit blijkbaar een grote overlap in en dat zou zonde van het geld zijn.

Zelf zat ik te denken aan Head First Java 2nd Edition maar die is over Java 5, ik weet niet of dat erg veel zou uitmaken. Ik gebruik zelf Netbeans 6.9.1 als IDE dus heb de voorkeur voor een boek dat ook hiermee werkt.

Dus graag tips voor een vervolg op Java 6 in 24 hours aangezien ik hier na het weekend wel doorheen ben.

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 14:53

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[Alg] Centraal boekentopic - part II

Stel je vraag anders daar even, is misschien wat handiger. ;) Head First Java werd daar zelfs nog een tijdje geleden aangeprezen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies