Toon posts:

Black ops Zombies

Pagina: 1
Acties:
  • 345 views

• Thrilseeka
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23-09 10:00
Ik en een paar mensen van ons team proberen met ons allen zombies te doen.
Helaas lukt het niet om een private match op te starten omdat de andere geen verbinding kunnen krijgen met je.
Weet iemand Welke poorten je zou moeten forwarden of ligt het ergens anders gedaan.

ps. heb de topics doorgelezen maar kon er niks over vinden.

There is no sadder sight than a young pessimist.

• Slashx
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 18-09 22:23

Slashx

WOT: Mr_Slashx

Upnp en 28960 (MW2).. Die heb ik open staan en mensen kunnen met mij connecten.

Net nog ff Zombies gespeeld met een mede tweaker..

If the shit hits the fan everybody get a piece of it

• Thrilseeka
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23-09 10:00
wat raar die poorten staan open bij mij pf checker zegt ook maar niemand krijgt connectie :S

There is no sadder sight than a young pessimist.

• PromoX
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 22:45

PromoX

Flying solo

Voor problemen hebben we een centraal topic: [Multi] Call of Duty: Black Ops - Problementopic. Mocht je problemen houden probeer dan eerst zelf een oplossing te vinden en mocht je er niet uitkomen plaats dan daar een reactie met voldoende info.

And I'm the only one and I walk alone.

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee