Toon posts:

Dreambox

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views

• rbadal
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 20-09 11:07
Beste Tweakers,

Ik wil binnenkort een dreambox aanschaffen. Ik heb begrepen dat je met de dreambox aan 'cardsharing' kan doen en dat je zo gratis TV kan kijken. Is dit waar? Zo ja, hoe werkt dit dan precies? Moet je elke keer een andere server ofzo zoeken waarmee je gratis TV kan kijken of moet je het 1x instelling en kan je dat gewon TV kijken? Heeft er iemand hier misschien een dreambox waarmee hij/zij gratis TV kan kijken? Als het goed is moet je het stream dan via je UTP kabel. Maar is het dan niet zo dat als iemand TV kijkt en je download bijvoorbeeld een kopie van een film dat de TV gaat haperen? Dat lijkt me niet echt lekker TV kijken.
Graag heb ik wat meer info over de dreambox. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

R.B

• odan
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 15:18

odan

The dark side is within all!

ja dat kan, nee dat mag hier niet uitgelegd worden.

Pulse mee voor GoT!

• DaMarcus
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 25-09 01:38

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Zulke informatie delen wij niet op GoT gezien deze praktijken niet geheel legaal zijn. Daarom gaat dit topic op slot.

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee