Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annuk
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:22
Hey mensen!

aangezien mn gewone stereotoren het zo ongeveer heeft begeven wil ik wat anders. Ik heb al wel een keuze gemaakt dat ik nu een receiver + losse speakers e.d. wil hebben.
De keuze van receiver die ik eigenlijk wil gaan kopen is de Onkyo TX-SR608.
Dit op basis van alles wat ik o.a. hier heb gelezen en de prijs van de Onkyo.

Maar nu had ik een speakersetje gezien/gevonden maar vraag me gigantisch af of het wel wat is, dus als iemand er ervaring mee heeft oid. zou die persoon er dan wat over kunnen/willen zeggen.
De set die ik heb gezien is de: Pure Acoustics Supernova 5.0 speakerset

Dus is dit wat deze luidspreker set (icm de onkyo) of zeggen jullie van zoek beter wat anders, en wat zou hier evt een goede sub bij zijn?

Vake beej te bange! Maar soms beej oek te dapper! ;)
Zonder de agrariër ook geen eten voor de vegetariër!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:07
Het is een 5.0 set waarvan twee vloerstaanders voor de prijs van nog geen 300 euro. Voor het oog krijg je zeker wel veel speaker voor je geld, maar of het ook klinkt? Lastige met Wehkamp is dat je het product eerst moet bestellen en dan pas kan luisteren. Plus - zoals ook in andere topics gezegd - een speakerset van 300 euro op een receiver van 400 euro is gewoon zonde. Als je een budget van 700 euro hebt zou ik eerder een receiver van 200-250 euro nemen en dan de rest aan speakers uitgeven.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:23

Laguna

Connaisseur

Het is altijd aan te raden om de set zelf te gaan beluisteren alvorens tot aankoop over te gaan, maar volgens CTwiest klinken ze niet onaardig:
CTwiest schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:28:
staat er tussen het zijn pure acoustics :) supernova 5.0
niet een heel duur setje maar het klinkt prachtig :)
http://www.wehkamp.nl/bee.../C12_N06_N61_714470/?PI=0

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H