Toon posts:

Copy/Paste over netwerk

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• lucasio
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 09-10-2017
Ik was op mijn werk waar ik en mijn collegas op iets heel vreemds stuiten , mijn ene collega(1) had iets gekopieerd om later weer te plakken (duh), maar toen plakte mijn andere collega(2) het document van collega(1) zo in een word document , dus op een totaal andere computer !!!!! 8)7
We vonden het allemaal erg vreemd en ik kon op google ook niets vinden , misschien weten jullie hoe zoiets kan gebeuren over een netwerk?

deze programmas draaiden op het moment :
VNC
Outlook
Logmein
Norman

• barry457
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 23-09 15:39
Had collega 1 een document gekopieerd??

• C-dude
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 13-09 16:40
Kan perfect

VNC ondersteunt clipboardsharing, waardoor dus tekst gekopieerd op pcA, geplakt kan worden op pcB.
Ik vermoed dat logmein ook zoiets heeft.

Niks vreemds aan. :)

• lucasio
barry457 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:43:
Had collega 1 een document gekopieerd??
ja correct
C-dude schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:44:
Kan perfect

VNC ondersteunt clipboardsharing, waardoor dus tekst gekopieerd op pcA, geplakt kan worden op pcB.
Ik vermoed dat logmein ook zoiets heeft.

Niks vreemds aan. :)
Ja dat kan maar het was geen server client verhaal het waren 2 op zichzelf staande computers

[Voor 114% gewijzigd door lucasio op 10-11-2010 16:03]

• mufana
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 24-09 21:52
Het is netwerk technisch iig niet mogelijk om via de 1ne pc iets kopieren (ctrl c) en op een andere weer te plaken. (ctrl v) Iets plakken Ik denk dat collega2 toevallig ook hetzelfde docje aan het kopieren was.

• lucasio
dat is helaas onmogelijk aangezien 1 een vertrouwelijk stukje email aan het versturen was
,en de ander in een programma bezig was, ik hoop dat iemand het misschien weet aangezien ik het echt geniaal vind :)

[Voor 22% gewijzigd door lucasio op 10-11-2010 16:15]

• Black Hawk
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 29-06 20:53
Iets meer info is wel handig.
- hangen beide pc's in hetzelfde netwerk? (waarschijnlijk: ja)
- beide ingelogd als client bij dezelfde server?
- VNC en logmein draaien op beide pc's?
- VNC en logmein draaien beide in client mode?
- is het mogelijk om via deze programma's van client naar client te switchen? (dus naast van server naar client)

Als dat laatste het geval is wordt het beantwoorden al wat makkelijker...

Wie nooit tijd heeft, kan er niet mee omgaan.

• lucasio
Black Hawk schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:26:
Iets meer info is wel handig.
- hangen beide pc's in hetzelfde netwerk? (waarschijnlijk: ja)
- beide ingelogd als client bij dezelfde server?
- VNC en logmein draaien op beide pc's?
- VNC en logmein draaien beide in client mode?
- is het mogelijk om via deze programma's van client naar client te switchen? (dus naast van server naar client)

Als dat laatste het geval is wordt het beantwoorden al wat makkelijker...
- hangen beide pc's in hetzelfde netwerk? ja
- beide ingelogd als client bij dezelfde server? ja
- VNC en logmein draaien op beide pc's? ja ze draaiden op allebei de pcs ,maar allebei niet geactiveerd ( client )
- VNC en logmein draaien beide in client mode? ja allebei in client mode
- is het mogelijk om via deze programma's van client naar client te switchen? (dus naast van server naar client) nee dat is niet mogelijk van client naar client

ik word gek 8)7

• Blinker
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 21:51
Het moet en zal toch in verband staan met de remote login software. Zoiets gebeurt niet zomaar ;)

• lucasio
nee , maar zover waren we volgens mij al

• Black Hawk
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 29-06 20:53
druglord schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:22:
- is het mogelijk om via deze programma's van client naar client te switchen? (dus naast van server naar client) nee dat is niet mogelijk van client naar client
Zou je kunnen nalopen of bij een of beide programma's de 'clipboard-functie' is ingeschakeld (dus dat je het klembord kunt delen? En of dit ook bij de server het geval is?

Misschien zou hier wat mis zijn gegaan, dat het via het klembord van de server-applicatie is 'getransporteerd'.
Anders kan ik je hier helaas niet mee verder helpen.

Wie nooit tijd heeft, kan er niet mee omgaan.

• lucasio
clipboard functie stond aan en werd ook verstuurd naar de server, denk dat dit het is!

[Voor 36% gewijzigd door lucasio op 29-11-2010 15:22]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee