Toon posts:

Voiss bluetooth wireless music streamer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb laatst een Voiss bluetooth wireless music streamer gekocht om muziek vanaf mn laptop naar mn boxen te sturen. nu krijg ik het niet voor mekaar om dat ding aan mn laptop te connecten. ik was er gister mee bezig geweest en toen gaf ie em aan als bluetooth device op mn laptop. toen moest ik t een en ander installeren, dat heb ik gedaan, laptop even opnieuw opgestart en dan had ie t moeten doen. nu staat dat ding alleen niet meer tussen mn bluetooth device en kan em dus niet connecten. met mn telefoon kan ik hem wel gewoon vinden en dan doet ie t ook.

iemand hier ervaring mee/ideeen/suggesties?

alvast bedankt :)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:38

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Welk OS draai je? In Windows zou je apparaatbeheer kunnen checken op uitroeptekentjes en je zou het apparaat kunnen verwijderen uit apparaatbeheer.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik windows 7 op een sony vaio vgn-aw21m. ik zie alleen geen uitroeptekens... als ik probeer verbinding te maken geeft ie aan dat er een fout is bij het verbinden....

Verwijderd

Topicstarter
super bedankt, heb t apparaat verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en hij doet het!!! top