Vandaag ben ik tegen iets heel merkwaardigs gelopen. Ik zal een uitgebreide uitleg besparen, het is namelijk heel simpel en met een screenshot en de broncode al duidelijk imho. Zie onderstaand.
Screenshot

Source
Het probleem zit 'm in de nummering. Die zou bij elke genummerde lijst (<ol>) bij één moeten beginnen, maar doet dat in Chrome dus niet. Zeer vreemd.
Styling is verder niet relevant denk ik.
Verder
- Dit zijn de enige lijsten op de pagina (in de bon);
- Wordt in alle browsers goed weergegeven, behalve in Google Chrome (is weer eens wat anders!);
- Zoeken middels Google heb ik al veelvuldig op verschillende manieren gedaan, maar heeft tot nu toe niks opgeleverd.
Nu hoop ik dat hier iemand dit leest en denkt "hé, daarmee heb ik gisteren nog lopen stoeien en ik weet de oplossing, namelijk...". Vol verwachting klopt mijn hart!
Screenshot

Source
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| <ul> <li>Selectie maken: <ol> <li>ga met de muis naar het begin van een titel;</li> <li>druk de linker muisknop in en houd deze ingedrukt;</li> <li>sleep met de muis tot het gewenste artikel is geselecteerd.</li> </ol> </li> <li>Selectie verwijderen: <ol> <li>ga met de muis over een selectie;</li> <li>dubbelklik met de linker muisknop;</li> <li>bevestig het verwijderen van de selectie.</li> </ol> </li> </ul> |
Het probleem zit 'm in de nummering. Die zou bij elke genummerde lijst (<ol>) bij één moeten beginnen, maar doet dat in Chrome dus niet. Zeer vreemd.
Styling is verder niet relevant denk ik.
Verder
- Dit zijn de enige lijsten op de pagina (in de bon);
- Wordt in alle browsers goed weergegeven, behalve in Google Chrome (is weer eens wat anders!);
- Zoeken middels Google heb ik al veelvuldig op verschillende manieren gedaan, maar heeft tot nu toe niks opgeleverd.
Nu hoop ik dat hier iemand dit leest en denkt "hé, daarmee heb ik gisteren nog lopen stoeien en ik weet de oplossing, namelijk...". Vol verwachting klopt mijn hart!
[ Voor 5% gewijzigd door JaFFoG op 10-11-2010 13:35 ]
Bla