In mijn 32 bits vista installatie wordt maar 2046 mb van de 4 gb gebruikt. Ja ja, ik weet het, 32 bits en 4 gb gaat niet, windows 32 bit werkt maar met ~3 gb. Maaaar, bij mij gebruikt ie dus maar 2046 mb. Het gekke is dat de bios wel gewoon 4 gb ziet en ook bij systeem eigenschappen staat 4 gb. Bij de task manager staat echter maar 2046 mb.
Ik heb al veel gezocht en weet dat ik bijvoorbeeld memory remapping aan moet hebben staat in de bios, en dat heb ik. Ook weet ik dat onboard zaken van het geheugen worden afgetrokken, dus die heb ik allemaal uitgezet. Helpt ook niks (er stond e.a. aan en zowel aan als uit staat er 2046 mb?). Ik heb een Gforce GTS 8800, en dat wordt er ook af getrokken.
Maar dan nog snap ik niet hoe hij nou maar aan 2046 mb kan komen.
Specs:
Asus P5B Deluxe
Intel Q6600
4 gb kingston geheugen
Asus Gforce 8800 GTS
Creative Audigy SP2
ik maak gebruik van de onboard netwerkaansluiting.
Weet iemand hoe dit kan en wat ik er aan kan doen? Ik kom vrijwel alleen maar 3 vs 4 gb problemen tegen en dat snap ik, maar 2 vs 4 gb snap ik niet...
Ik heb al veel gezocht en weet dat ik bijvoorbeeld memory remapping aan moet hebben staat in de bios, en dat heb ik. Ook weet ik dat onboard zaken van het geheugen worden afgetrokken, dus die heb ik allemaal uitgezet. Helpt ook niks (er stond e.a. aan en zowel aan als uit staat er 2046 mb?). Ik heb een Gforce GTS 8800, en dat wordt er ook af getrokken.
Maar dan nog snap ik niet hoe hij nou maar aan 2046 mb kan komen.
Specs:
Asus P5B Deluxe
Intel Q6600
4 gb kingston geheugen
Asus Gforce 8800 GTS
Creative Audigy SP2
ik maak gebruik van de onboard netwerkaansluiting.
Weet iemand hoe dit kan en wat ik er aan kan doen? Ik kom vrijwel alleen maar 3 vs 4 gb problemen tegen en dat snap ik, maar 2 vs 4 gb snap ik niet...
Leef lekker in het nu, er is niks anders