Toon posts:

Solid Vision / gsm repareren / smartphonestunts

Pagina: 1
Acties:
  • 373 views

• Ronaldw44
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 12-12-2020
Even in korte lijnen mijn ervaringen met gsmrepareren-solid vision-smartphonestunts.
Mijn HTC Desire, van 6 maanden oud, valt uit en probeert steeds weer op te starten.
Ik stuur een mail naar smarphonestunts, waar ik hem heb aangeschaft en krijg netjes bericht.
Of ik kan contact met HTC opnemen of met het reparatiecenter van HTC.
De link naar HTC werkte op dat moment niet, dus ik log in bij gsmrepareren, solid vision dus en
meld mijn Desire aan. Dezelfde dag verstuur ik hem, aangetekend, via TNT.
Hij word netjes in het systeem aangemeld bij solid vision en 6 werkdagen later heb ik hem in huis.
Ik zet GPS aan en ga angry bird spelen en ja hoor, direct valt hij weer uit, een klacht die ik duidelijk gemeld had.
Volgens hun reparatiebon heb ze mijn toestel van een update voorzien, iets wat ik zelf ook goed kan.
Direct meld ik hem weer aan bij gsmrepareren-solid vision, tevens stuur ik naar zowel HTC als Smartphonstunts een mail dat ik deze service waardeloos vind. De volgende dag besluit ik een paar uur te wachten of er nog een reactie van 1 of beiden komt maar om 16 uur besluit ik, om zo min mogelijk tijd te verliezen, hem toch weer aangetekend op te sturen naar gsmrepareren-solid vision.
3 kwartier later word ik gebeld door HTC zelf die het zeer spijtig vind en mijn telefoon graag zelf had opgehaald en mij netjes een mail stuurt dat als de klacht zicht blijft voordoen ik me bij hun moet melden.
Smarphonestunts stuurt eindelijk ook een mail, direct sturen ze er nog een mail achteraan met de mededeling
dat de eerste mail niet voor mij was, maar dat ik zsm antwoord kan verwachten.
Vrijdag, 1 dag na verzenden, kijk ik of mijn toestel al bij gsmrepareren-solid vision is aangemeld, maar helaas.
Maandag is hij nog niet aangemeld, later op de dag blijkt uit track en trace van TNT dat hij toch echt al op vrijdag is afgeleverd. Ik mail gsmrepareren-solid vision met het track en trace verhaal erbij, ook mail ik wederom smartphonestunts, waarvan ik nooit meer iets gehoord heb. Ook HTC stel ik op de hoogte, zoals ze mij gevraagd hebben.
Dinsdagmorgen krijg ik een standaard mail van gsmrepareren-solid vision dat "het allemaal heel vervelend is"maar ze miin toestel niet hebben ontvangen, terwijl ik in mijn mail duidelijk het track en trace verhaal heb vermeld, er word dus niet gelezen.
Ik bel met gsmrepareren-solid vision. Leg mijn probleem uit, ze wil mijn TNT code hebben en zegt, ja, dit moet ik even gaan uitzoeken, ik bel u terug.
Dinsdagavond, als ik natuurlijk niet ben gebeld, mail ik even, wanneer ik hun telefoontje mag verwachten.
Smartphonstunts heeft waarschijnlijk winterslaap, ik heb ze gemaild en gezegd dat ik me heel goed kan herinneren dat toen ik mijn telefoon wilde aanschaffen alles razendsnel ging ! Volgens mij begrijpen ze daar niet dat zij, als verkopende partij, aansprakelijk zijn voor de afhandeling.Het is nu woensdagmorgen 9.54 uur, ik heb geen reactie van gsmrepareren-solid vision, niet per telefoon, en niet per mail, tevens staat mijn HTC nog steeds niet aangemeld bij hun.
Smartphonestunts, daar heb ik niets mee, als je alleen welkom bent bij de aanschaf van zaken, betaal ik liever iets meer bij een ander, ik ga zo maar eens bellen met gsmrepareren-solid vision, als ze mijn telefoon eindelijk hebben mogen ze hem wat mij betreft linea recta retour zenden, ik heb liever niet dat mensen met deze instelling mijn materiaal moeten nakijken. :(

• alex3305
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 17:01
Een gemiddelde reparatie van een telefoon duurt zo'n drie weken (helaas). Dus ik denk dat je toch nog gewoon even geduld moet hebben en moet afwachten.

Daarnaast kunnen wij op GoT niet echt veel doen met dit specifiek probleem wat jij hebt met desbetreffende partijen. Daar zul je toch echt voor bij Solid Vision / GSM Repareren / Smartphonestunts moeten zijn.

• Ronaldw44
Daar ben ik ook druk mee, geloof het of niet, gsmrepareren heeft ruim 3 werkdagen na binnenkomst, mijn reparatie als aangemeld in hun systeem staan ! HTC mailt me steeds netjes wat de stand van zaken is dus alle lof voor HTC ! buiten het feit om dat ik heel tevreden ben over mijn Desire..... gebeld zal ik niet meer worden door gsmrepareren, stel je voor, dat doe je toch niet, waarom zul je? je hebt het alleen maar gezegd te doen so what ?

• Mig29
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 16-02-2014

Mig29

Sowieso schrijf je zo!

Hoi, welkom op GoT.

Er stond een kleine typo in de titel, dus dat heb ik even aangepast.

Wat is het doel van je topic? Ik snap dat je de ervaringen even van je af wil schrijven, maar ik zie niet echt een vraag in je post of stellingen om op te reageren. Het is me dus een beetje onduidelijk wat je doel is :)

The answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything

• Ronaldw44
ik kwam via de merkgebonden review sectie hier terecht, ervaringen delen over goede en slechte garantie/reparatieafhandeling lijkt mij een normaal onderdeel van tweakers, zo kunnen gebruikers geïnformeerd worden over de gang van zaken bij bedrijven, voor mij is de service die verleend word een minstens zo belangrijk onderdeel als de aankoop zelf. Mogelijk zijn er meerdere slechte of juist goede ervaringen. HTC bijvoorbeeld, doet echt zijn best mij te helpen, dat kan voor mensen die de afweging maken om een HTC of ander merk te kopen verschil uitmaken als blijkt dat de andere partij er met de pet naar gooit........bij HTC is men wel klantvriendelijk.....

• Mig29

Mig29

Sowieso schrijf je zo!

Het shopping forum is daarvoor eigenlijk niet de goede plaats aangezien je jezelf in een grijs gebied begeeft door direct naar een reparateur te gaan en het niet via de dealer te laten verlopen.

Normaal gesproken is de juiste plek voor het delen van ervaringen de http://tweakers.net/shopreview/, maar ik aanvaard het feit dat daar geen entry staat voor de genoemde ondernemingen. Aangezien ik weinig verdere discussie verwacht anders dan het eventueel bashen van een bepaald reparatiecentrum doe ik dit topic op slot, maar het blijft gewoon in de index van google staan, dus mensen kunnen je ervaringen lezen :)

Dank je wel voor het delen van je ervaring dus :)

Mocht de situatie een update nodig hebben, dan kun je me een direct message sturen ( http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/dm.gif ) en dan zal ik je post updaten.

• Mig29

Mig29

Sowieso schrijf je zo!

Via de DM is er nog even de volgende info binnen gekomen:
Ok, even voor de duidelijkheid, de dealer, smartphonestunts, is degene die mij heeft verwezen naar onder andere gsmrepareren, naar mijn mening moeten zij dit ook zelf regelen maar juist zij, als dealer verwijzen mij door als ik mijn probleem meld....dus ik ben niet zelf naar "zomaar" een repareteur gegaan......
Hiervoor is dus wel een sectie binnen de ShR dus lees binnenkort de review in http://tweakers.net/shopr...tphonestunts-punt-nl.html.

Verder materiaal dat nog relevant is, is Handleiding veilig online winkelen / troubleshooten (deeplink)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee