Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Gegroet allemaal,

sinds gisteren de megatrotse bezitter van een Trophy, mijn oude QTEK8300 had ondertussen echt zijn beste tijd gehad. Heb er ondertussen een paar uur mee gespeeld en het meeste wel onder de knie, echter heb ik een groots probleem. Al mijn contacten van mijn vorige telefoon (*.vcf) kan ik niet overgooien naar de Trophy. De Trophy lijkt geen synchronisatie mogelijkheden te hebben met Windows (desktop/laptop, XP/Vista allemaal geprobeerd), kent geen Windows interface, verkenner of wat dan ook, kan de .pif dus ook niet overgooien. Zune doet niet aan contacten etc. en over bluetooth krijg ik alleen maar foutmeldingen, wat kan ik nu het beste doen?

Mijn vorige telefoon kon niet op SIM opslaan (god knows why not) en ik heb niet zo'n zin om +100 contacten met de hand toe te voegen, iemand ideeën?

Mvg en bvd,

Michael

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-11 17:55

BrammT

The one and only!

Je kunt ze allemaal doorsturen per sms als visitekaartje? is alsnog redelijk veel moeite, maar scheelt al een berg werk. ;)

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Kun je de contacten niet via Outlook uit je oude en in je nieuwe telefoon krijgen? Met active sync moet dat wel lukken.

Mijn contacten staan tegenwoordig in Gmail, dan zijn ze zelfs na een harde reset van mijn telefoon zo weer terug evenals de kalender en de e-mails en ook een nieuwe telefoon kan ze zo binnenhalen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:38
Je zou ze wellicht in gmail of in Windows Live kunnen importeren en dan één van deze accounts instellen op je telefoon.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Hulde Marzman! Heb ze net één voor één in Gmail geknikkerd, de synchronisatie doet de rest, heerlijk!

@BrammT: Dat gaat helaas niet, het is dezelfde SIM die ik heb overgezet :P

Iedereen bedankt voor de supersnelle reacties! Nu kan ik pas echt aan de slag ;)

Mvg,

Trotse Trophy bezitter :D