Ik heb sinds eergister mijn windows geformatteerd en opnieuw Windows 7 er op gezet.
Sindsdien werkt geen 1 spel meer, call of duty black ops. call of duty modern warfare 2 ook niet.
Het probleem is dat wanneer ik een spel opstart, de computer hangt. De enige oplossing is dan een harde reset te doen.
Het probleem bij call of duty Modern Warfare 2 was om bij de geluidsinstellingen Stereomix aan te zetten. Dit verhielp toen het probleem bij het opstarten, maar het systeem liep toen niet vast alleen het spel.
Heeft iemand enig idee hoe dit kan?
Specs:
Processor : q6600
Videokaart: hd3870x2
Geheugen : 4 gb.
Geprobeerd:
- Bij geluids instellingen, stereomix aangezet.
- Bij VLC een film afspelen met GPU versnelling wilt ook niet werken..
Edit: [STEAM] Game start op maar hangt zich direct op iemand met dezelfde videokaart, slaapstand probleem lijkt bij mij niet van toepassing.
Sindsdien werkt geen 1 spel meer, call of duty black ops. call of duty modern warfare 2 ook niet.
Het probleem is dat wanneer ik een spel opstart, de computer hangt. De enige oplossing is dan een harde reset te doen.
Het probleem bij call of duty Modern Warfare 2 was om bij de geluidsinstellingen Stereomix aan te zetten. Dit verhielp toen het probleem bij het opstarten, maar het systeem liep toen niet vast alleen het spel.
Heeft iemand enig idee hoe dit kan?
Specs:
Processor : q6600
Videokaart: hd3870x2
Geheugen : 4 gb.
Geprobeerd:
- Bij geluids instellingen, stereomix aangezet.
- Bij VLC een film afspelen met GPU versnelling wilt ook niet werken..
Edit: [STEAM] Game start op maar hangt zich direct op iemand met dezelfde videokaart, slaapstand probleem lijkt bij mij niet van toepassing.
[ Voor 14% gewijzigd door Gangster93 op 09-11-2010 22:50 ]