TNT 2 en 3Dfx??

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 15:20

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Topicstarter
Er zijn geloof ik toch van die 3Dfx add on kaarten? Nou heb ik zelf een TNT 2 Ultra en soms mis ik m'n 3Dfx graphics wel eens. Kan zo'n kaart nou ook als add on op m'n TNT 2 gebruikt worden? Of is dat alleen maar ter uitbreiding van je huidige 3Dfx kaart?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 15:27
Hoi,

als je nog een Voodoo2 12 mb kaart koopt, dan kun je die gewoon naast je TNT2-Ultra plaatsen.

Je hebt dan je Voodoo2 kaart voor 3dfx-opengl en/of 3dfx only games.

Dan kan best.

• Daylights

Daylights

Topicstarter
Aha... maar moet die dan nog op een bepaalde manier verbonden worden met m'n TNT2? Met een SLI kabeltje of zo?

Verwijderd

De uitgang van je tnt2 op de ingang van je v2 met een doorluskabeltje (zit bij de v2)en je monitor op de uitgang van de v2. Als je hoge resoluties gebruikt schijnen die doorluskabeltjes wel eens kwaiteitsproblemen te geven (bij 1600xnogwater dan). Als je een creative kaart hebt kan je ook Unified downloaden, dan kan je de meeste glide-games ook op je tnt2 draaien, maar het is niet zo mooi als een echte voodoo vind ik.

• Daylights

Daylights

Topicstarter
Ja dat weet ik, daarom was ik toch van plan om een Voodoo 2 kaartje ergens vandaan te toveren, om toch het zuivere 3Dfx te hebben. Heeft iemand toevallig nog een Voodoo 2 liggen?

Verwijderd

Jup hiero!

mail me maar ff op m_sniper@hetnet.nl wat je er voor bied!

Sniper logged out....

• Daylights

Daylights

Topicstarter
Sniper... you've got mail.
Pagina: 1