Toon posts:

Zercom.eu Klantenservice

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views

• pannekoek141
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:11
Hallo iedereen!
ik heb een tijdje geleden dus een hd 5850 besteld bij zercom
en toen heb ik een doa aangemaakt
maar de kaart presteerde niet naar mijn zin dus uitendelijk werd het een retour
heeft iemand al ervaring met zercom hoe het gaat als je iets terugstuurt
heeft iemand wel een het bedrag teruggekregen van hun?

met vriendelijk groet eward! ;)

Suh dude

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 00:10

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Hoe lang geleden is dit dan..? Want het kan max 4 weken duren voordat je je geld terug krijgt. Heb zelf een zeer goede ervaring met Zercom.

Ze hebben het ICT waarborg logo, en staan in de T.Net pricewatch, het is gewoon een goede betrouwbare winkel.

• Wish
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 23:25

Wish

ingwell

Wellicht staat er nog wat van je gading in de reviews:
http://tweakers.net/shopr...-computers-eindhoven.html

No drama

• Mig29
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 16-02-2014

Mig29

Sowieso schrijf je zo!

Ervaring omtrent shop-ervaringen kun je kwijt in http://tweakers.net/shopr...-computers-eindhoven.html. Ook kun je daar lezen hoe anderen de winkel ervaren.

Ik doe je topic op slot, aangezien er momenteel nog helemaal niets is om over te discussieren en je de gevraagde info op de gegeven link kunt vinden. :)

The answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee