Toon posts:

tele2 fiberspeed smtp probleem

Pagina: 1
Acties:

• Bassie123
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 15-11-2010
Kan iemand mijn vertellen wat ik verkeerd doe ik draai nu een forum en wat betaal site's waar ze maandelijks voor moeten betalen om hun account niet te laten verlopen.

Nu is het probleem ik ben over gestapt op tele2 fiberspeed omdat ik meer upstream nodig had
ik had voorheen bij xs4all nooit geen probleem met de smtp server maar nu bij tele2 wor ik er gek van

activatie mailtjes voor leden komen niet aan enz enz

Ik heb alle instellingen geprobeerd en alle poorten zowel met als zonder authenticatie
en kwam erachter dat alleen de smtp.versatel.nl op poort 25 werkte heb dus even geen problemen gehad
maar nu heb ik op het forum iedereen een mail moeten sturen om te laten weten dat wat dingen vernieuwd zijn
dit waren er zo ongeveer 200 deze heeft die allemaal verstuurd maar nu werkt heel die smtp server niet meer

leden kunnen hun wachtwoorden niet meer in mailtjes ontvangen evenals nieuwe leden hun activatie mailtjes niet ontvangen heb al met mailboy massa mailer alle servers geprobeerd maar telkens staat er fail fail

Ik ben ten einde raad volgens tele2 met hun rare klantenservice pratende robot zegt niks anders dan smtp.tele2.nl poort 587 maar ook dit werkt niet zowel met als zonder authenticatie het werkt niet

Terwel ik met mailboy massa mailer bij xs4all zelfs zonder smtp server op te geven gewoon kon mailen
alleen kwam dit dan wel in de ongewenste inbox terecht maar ook dit werkt niet bij tele2

Iemand een idee ben ten einde raad ?

• DukeBox
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 23:09

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

En wat staat er in de FAQ van tele2 ? Precies.. dat je maar max 20 per batch mag versturen met een limiet van 250 per dag. En als er meer dan 50 e-mails binnen 5 minuten worden verzonden wordt het ook geblokkeerd. Welcom in de consumenten abbo wereld.. |:(

[Voor 37% gewijzigd door DukeBox op 09-11-2010 22:28]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• DJSmiley
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 23:27

DJSmiley

Moderator Internet & Netwerken
20 per batch, 250 max per dag, vind ik heel normale limieten.

Een provider wil zn smtp server niet op een blacklist hebben. Als ze alles maar onbeperkt zouden accepteren, zal een server die lekker staat te spammen via een smarthost vrolijk zorgen voor een blacklisting van de provider.

Daarnaast, 20+ mensen mailen via een BCC is zo 1999.... Tele2 is zeker niet de enige met dergelijke limieten.

Bij de meeste providers heb je wel een optie om een mailinglist functie te gebruiken, of te mailen via je forumsoftware oid.

• Bassie123
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 15-11-2010
Enig idee hoelang het kan duren voordat die weer werkt ??

of ben ik nu voor altijd geblokkeerd bij hun behoorlijk muf heb het pas 4 dagen en ben het nu al beu
kijken of ik er nog onderuit kan

• DukeBox
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 23:09

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Zelf versturen is een optie maar veel smtp ontvangers blokkeren ip's uit ISP consumer ranges

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• jeroen3
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 21:34
Je mag sowieso geen commerciële dienst aanbieden met een consumenten contract.
Tenminste, niet bij de kpn en niet bij de upc. Zal bij tele2 niet veel verschillen.
Dus tele2 zal je niet helpen behalve je een ander contract aan te bieden.

[Voor 20% gewijzigd door jeroen3 op 10-11-2010 12:38]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee