Toon posts:

Telfort verbruik erg onduidelijk (mijn Telfort)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Topicstarter
Ik probeer bij Telfort uit te zoeken wat mijn verbruik is (belminuten verbruikt en belminuten over), maar dit lijkt onmogelijk in "mijn telfort". Van de huidige maand is al helemaal niks te vinden ook al heet het linkje "factuur en verbruik" en in de factuur zou je alle gesprekken zelf op moeten tellen om te kijken wat je verbeld hebt. Het lijkt me erg klantonvriendelijk (zeker met het wel of niet afronden op hele minuten en het wel of niet meenemen van minuten uit een voorgaande maand) en ik vraag me af of ik er niet overheen kijk hoe ik er achter kom wat ik al verbeld heb en wat ik nog tegoed heb.

Weet iemand waar dit te vinden is?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Paul01
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:16
Als je de factuur op roept heb je een tabblad "Toelichting". Daar staat op hoeveel minuten je binnen je bundel en buiten je bundel gebeld hebt en wat je evt. mee neemt naar de volgende maand.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro

• poloer
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 08-12-2012
Marzman,

het is correct dat het via de Telfort website niet mogelijk is om je actuele verbruik in te zien. Uiteraard is het wel mogelijk om van de voorgaande maand/factuur je resterend tegoed in te zien.

Als antwoord op jou overige constateringen in jouw post die jij niet snapt: Kijk de website nog eens rustig na!
Succes Marzman.

• Sjaosma
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 16-03-2012
Over onduidelijkheid van Mijn Telfort gesproken.
Mijn Telfort begint met deze opmerking:
U heeft beperkte toegang tot de mogelijkheden van Mijn Telfort omdat uw abonnement is 06..(mijn nummer).

Dus omdat mijn abonnement is mijn nummer heb ik beperkt toegang?? Ik snap er niks van.

• _JGC_
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 01:36
De Telfort website is gewoon een groot drama. Volgens de website kan je je verbruik inzien, maar dat klopt van geen kant. Ik heb er al eens een helpdeskmail aan gewaagd, kreeg na 10 dagen bericht dat het nog 10 dagen ging duren voor ik antwoord kreeg, en toen na nog eens 10 dagen...

"Op dit moment is deze functie nog niet online te gebruiken. Onze excuses hiervoor, er wordt hard aan gewerkt om deze functie alsnog zsm voor u beschikbaar te krijgen."

Heb ik wat aan. Ondertussen kan ik dus niet zien of ik over de bundel heen ga. Mijn volgende abonnement wordt iig geen Telfort. Aangezien ze in gebreke blijven (bij aangaan van abonnement zou dit mogelijk moeten zijn, maar meer dan een halfjaar later nog steeds niet het geval), zou je het contract zelfs moeten kunnen ontbinden.

• RobbieDee
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 14-12-2016

RobbieDee

Buuf waar ben je

Op gebied van actueel gebruik zijn ze slecht ja. Baal ik ook van maar er staat nergens dat ze actueel verbruik weergeven. Ze zullen dat wel express doen om twee redenen:
1) dan schiet je lekker makkelijk door het tegoed heen en kun je de volle mep gaan betalen.
2) er moet een hogere waarde zijn voor het 'dure KPN merk'. Bij KPN mobiel kun je het wel zien. Maar over drama-site gesproken. Als je er al kan komen dan is "actueel" daar ook 3 dagen oud. Goh waarom zouden ze dat vertragen?
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee