Toon posts:

Welke router is beter?

Pagina: 1
Acties:
  • 292 views

• filthy rich
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 13-09 12:34
Ik kan kiezen tussen deze twee routers, welke is beter (of voor welke zouden jullie gaan en waarom)?

De WNR3500-100PES Netgear RangeMax Wireless-N Router
of

De WL-351 Wireless Gigabit Router 300N X3

routers: https://www.sluitallesaan.nl/shop/cat/1000058

bvd FR

• Bloodshot
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 13-07 14:54
Waarom zouden wij wel kunnen kiezen?
Wat zijn je requirements?

• filthy rich
Ik wil gewoon weten of de ene ook beter is dan de andere.. (niet hele tijd resetten, en veel dataverkeer aankunnen, etc)

Mijn verbinding is 22mbps (van ziggo), ik download veel met usenet (ik game online nu cod bo er weer is) en ik deel mijn verbinding met 3 andere gebruikers.

edit: PS. ik heb momenteel ook een sitecom router maar die moet ik steeds resetten nadat ik usenet gebruik of streams bekijk.

[Voor 20% gewijzigd door filthy rich op 09-11-2010 19:03]

• Hammetje
  • Registratie: februari 2006
  • Nu online
Je vergelijkt Sitecom met Netgear... Persoonlijk is de keuze snel gemaakt, ik zou absoluut voor Netgear gaan. Sitecom heeft geen beste reputatie op het gebied van WLAN. Netgear is hier een stuk beter in.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• filthy rich
ja persoonlijk had ik ook de neiging om de netgear te kopen.... deze is alleen heeeel iets ouder dan de betreffende sitecom en die sitecom was de bestverkochte (nu zegt dat natuurlijk niet alles over de kwaliteit

[Voor 4% gewijzigd door filthy rich op 10-11-2010 17:00]

• Equator
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 15:56

Equator

Crew Council

Bowmore & Laphroaig fan

Ik zal het nog moeilijker maken: Klik

Nog 20 apparaten waaruit je kan kiezen.

Persoonlijk ben ik en fan van D-Link, maar dat ben ik. Netgear is in mijn opzicht ook goed, sitecom zou ik zelf nooit kopen.
Lees je dit goed: Allemaal mijn mening..

Als je wat reviews opzoekt, dan kom je wellicht tot een beter gefundeerd inzicht. De http://tweakers.net/pricewatch staat er vol mee. Op de site http://www.smalnetbuilder.com kan je ook het e.e.a. aan reviews vinden.

We verwachten dus van je dat je wat meer inzet toont om je eigen probleem op te lossen. Snel een vraag dumpen is niet de bedoeling.

[Voor 8% gewijzigd door Equator op 10-11-2010 17:21]

Vragen/opmerkingen
Privacy is something you can sell, but you can't buy back!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee