Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Je sblive heeft een lijnuitgang, een hoofdtelefoon daar direct op, zeker een hoogohmige hoeft helemaal niet goed te werken. Luister gewoon je koptelefoon via je versterker van je stereo of koop een koptelefoonversterker
Mijn Sennheiser HD580 heeft daar ook last van (300 Ohm), zals lampje zegt, gewoon je versterker er tussen knikkeren.
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Je kunt ook zo'n jack-verlengkabeltje kopen met een volumeregelaar ingebouwd in de kabel.
Dat kan, maar zo'n ding versterkt niet, dus heb je er in dit geval niks aan.Op Wednesday 14 March 2001 17:11 schreef dennisdotcom het volgende:
Je kunt ook zo'n jack-verlengkabeltje kopen met een volumeregelaar ingebouwd in de kabel.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
kan je misschien de speaker-uitgang gebruiken (of bestaat die al lang niet meer, sorry weet ik niet)?
en verder zit er inderdaad nogal een verschil want sennheiser heeft koptelefoons van bijv. (HD25 serie) 70, 80 en 600 ohm. daar zit dus nogal een verschil tussen.
ik sluit me aan bij de rest, dus toch maar via je versterker afluisteren
en verder zit er inderdaad nogal een verschil want sennheiser heeft koptelefoons van bijv. (HD25 serie) 70, 80 en 600 ohm. daar zit dus nogal een verschil tussen.
ik sluit me aan bij de rest, dus toch maar via je versterker afluisteren
Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.
Pagina: 1