Toon posts:

Nieuwe processor voor Black Ops

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views

• SandervdNeut
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 16-07-2016
Het is weer zover, nieuwe Call of Duty gekocht en ik kan hem niet meer normaal draaien:p

Uit de system specs was makkelijk af te lezen dat het aan de processor laag namelijk een Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E4500 @ 2.20 GHz.

Dus... Mijn vraag is, wat zal ik kopen en wat past er in mijn Aspire e571-ne7m?
Ik wil gewoon Black Ops goed kunnen draaien dus niet té overkill.

Ik dank u!

• TaartMan
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 24-11-2010
Begin zelf eens met googelen, het is niet de bedoeling dat wij alles voor je gaan opzoeken.

• nedernakker
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 05-05-2020

nedernakker

Team HWI Pro OC

begin eens met de exacte specs van je pc te posten, want jouw processor moet meer dan genoeg kracht leveren, het probleem zal hem eerder in je videokaart zitten

Hardware.info Overclock Team

• R15
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 19-09 17:19
Wat "TaartMan" zegt. We kunnen niet goed een advies uitbrengen voor jou als je alleen maar zegt: "Ik wil gewoon Black Ops goed kunnen draaien dus niet té overkill." Je zult vast niet alleen maar gamen op je computer. Doe je ook aan videobewerking e.d.? Dan is het interessant om voor een hexacore te gaan bijvoorbeeld.
Verder staan op sites zoals tweakers.net en hardware.info genoeg adviezen hiervoor.

• SandervdNeut
wacht even editen

[Voor 79% gewijzigd door SandervdNeut op 09-11-2010 17:51]

• F.West98
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 00:14

F.West98

Alweer 12 jaar hier

goed... zie ook een ander black ops topic hier, in pmg. ook handig om zelf even research te doen.
dus: kijk welk moederbord er in de computer zit, kijk welk scoket daarop zit, kijk welke cpu erop past, kijk welke cpu met dat socket je zou willen hebben en aan black ops voldoet.

[Voor 48% gewijzigd door F.West98 op 09-11-2010 17:54]

2x Dell UP2716D | i7 6700K | 64GB RAM | Samsung 850 1TB | ASUS ROG Maximus VIII Formula | GTX960
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• SandervdNeut
Ok ik ga ff zoeken, sorry voor het snelle vragen en niet eerst zoeken!
Was beetje gefrustreerd dat het allemaal zo sloom ging:p
Excuses!

EDIT:
Moederboord: Acer MRS600M
Processor: Intel Core 2 Duo E4500
Socket 775 LGA
Grafische kaart: Nvidia GTS 250
4 GB ram DDR2
Ik doe trouwens niks aan foto's bewerken of video's oid.

[Voor 42% gewijzigd door SandervdNeut op 09-11-2010 18:05]

• Thandor
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online

Thandor

SilverStreak

Even zelf zoeken! :o

Via Google - Aspire e571-ne7m kom ik uit op Acer Support - Aspire E571 Specifications :). Zo te zien zit je aan een Core 2 Duo met een 266MHz FSB (QDR1066) vast. De chipset (ATI Radeon Xpress 1250) in jouw systeem kan ook niet meer dan een FSB 266MHz (QDR1066) aan, dus heel goed upgraden is er niet meer bij.

Enfin, ik ga dit topic sluiten omdat het allemaal op de Acer website staat en de performance van processoren af te leiden is aan de hand van reviews of benchmarks.

[Voor 13% gewijzigd door Thandor op 09-11-2010 18:53]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee