Toon posts:

[boot camp] Windows 7 32 bit Wifi en Magic Mouse problemen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Remko.me
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 14:06
Hi Jongens, (en dames)

Ik heb een probleem.

Macbook Unibody White begin 2010.
Staat Windows 7 32 bit Ultimate op.

Boot camp doet het, maar internet is verre weg van stabiel, waar alle andere PC's netjes een uptime garanderen, valt de Mac steeds weg op Windows.

Vervelend is ook dat de Magic Mouse steeds uit valt, en dan moet je hem helemaal weer bij Bluetooth verwijderen, opnieuw toevoegen voor hij weer werkt.

Laatste firmware is geïnstalleerd, via Mac OS X.
Voor de rest, laatste Boot camp 3.1.

Ik wilde boot camp opnieuw installeren maar kan nergens de 3.0 meer vinden, of volstaat 3.1. als een volledig versie en niet alleen een update? (op de site staat hier namelijk update achter)

Ben benieuwd of meer mensen dit probleem hebben, en wat je hieraan kunt doen.
Soms kun je ook gewoonweg 3 uur geen verbinding meer maken met internet (WLAN) en vindt hij geen netwerken. Soms moet je ook helemaal naar mac OS x om de muis weer werkend te krijgen.

Gek probleem.

Graag tips!

Ps. de pc is van mijn vriendin.

Bekijk mijn site: Remko.me

• Whieee
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21:02

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Wat heb je zelf af gevonden over deze problemen? Zo bracht een korte Google-actie me hier -> http://www.macwindows.com/bootcamp3.html Wat ik namelijk mis in je startpost is een stukje eigen inzet.

Een ander puntje wat ik mis is of het onder OSX wel prima werkt.

Ik laat dit topic nu nog even open, maar ik wil wat meer inzet zien van je.

Launching containers into space

• Remko.me
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 14:06
Volkomen gelijk.

Zit een heel lang verhaal vooraf.

Mijn vriendin speelt een spel, op Windows - wat dus het probleem geeft dat zij vaak op Windows zit.
Om en nabij de avond/nacht en als je een tijdje niks doet, valt het internet weg.

Dit probleem is echter niet op Mac OS X (althans in minder mate).

Zelf heb ik contact gehad met Apple, waarop zij mij vertelden geen ondersteuning te geven voor Bootcamp problemen in Windows zelf. Jammer, maar wel begrijpelijk.

Op het internet (en vooral op apple discussion board) wordt geadviseerd je drivers opnieuw te installeren. Dit heb ik gedaan, en natuurlijk de upgrade van 3.1 doorgevoerd.
Als je in Windows via Apples Updater zoekt naar updates, vindt hij niks meer.

In Mac OS X zijn ook alle benodigde updates doorgevoerd, tot aan firmware updates toe.

Het probleem met de muis komt vaker voor, op internet vind je een oplossing dat je naar Mac OS X moet gaan en dat de muis ineens weer blijkt te werken. (Een andere TSer op dit forum heeft dit probleem ook las ik, weekje geleden volgens mij)

De drivers met de hand verwijderd en met de hand terug geïnstalleerd haalt niks uit, het probleem blijft bestaan.
De website van Whieee heb ik nog niet gevonden en hiermee ga ik aan de slag.

Ik hou jullie op de hoogte, natuurlijk zijn tips en adviezen welkom!

Het probleem speelt al 4 maanden denk ik nu. De router heb ik ook al opnieuw ingesteld, beveiliging veranderd, ander kanaal, etc.. mag niet baten. We hebben zelfs al een nieuwe router van KPN gehad omdat KPN twijfelde aan de comptabiliteit met Mac- airport netwerk adapters.

Bekijk mijn site: Remko.me

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee