Toon posts:

[Win7] DirectX Install: CAB bestand wordt niet vertrouwd?

Pagina: 1
Acties:

• RobinMan
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 04-12-2011
Hoi,

Ik wilde DirectX installeren onder Windows 7 Home Premium (64-bit).
Maar als die probeert te installeren heb ik een probleem!

Hij zegt dit tijdens de installatie:

Een CAB-bestand dat nodig is voor de installatie wordt niet vertrouwd.
Controleer of de service Crytptographic Services ingeschakeld is en of het certificaat van het CAB-bestand geldig is.

Als ik kijk bij 'Services' staat Crytptographic Services ingeschakeld. Heb firewall een keer uitgeschakeld, antivirus uitgeschakeld... maar niets werkt.

Is hier een oplossing voor?

Met vriendelijke groet,
Robin!

EDIT: Heb het bestand dxwebsetup.exe gebruikt! (Link: http://www.microsoft.com/...6652cd92a3&DisplayLang=nl)

[Voor 13% gewijzigd door RobinMan op 09-11-2010 16:33. Reden: Toevoeging aan bericht!]

• alt-92
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online
RobinMan schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:30:
Hoi,

Ik wilde DirectX installeren onder Windows 7 Home Premium (64-bit).
Welke versie en waarom eigenlijk? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• RobinMan
Hij pakt .dll bestanden niet. Als ik een programma (dat uiteraard DirectX gebruikt) probeer te starten zegt hij dat d3dx9_42.dll ontbreekt op de computer. Hoe kan ik DirectX toch installeren/updaten?

• F.West98
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 24-09 10:53

F.West98

Alweer 12 jaar hier

hmm in windows 7 zit al dx 11, dus 9 is niet eens te installeren, (denk ik) en is die software dus brak en kan niet met dx 11 omgaan...

2x Dell UP2716D | i7 6700K | 64GB RAM | Samsung 850 1TB | ASUS ROG Maximus VIII Formula | GTX960
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• CoolGamer
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 23-09 13:41

CoolGamer

What is it? Dragons?

DirectX9 heeft updates gehad, dus mocht een dll missen, dan mist waarschijnlijk die update. Als het goed is zou je die dan moeten kunnen downloaden m.b.v. de DirectX installatie.

Staat de klok en datum van de computer goed?
Anders zou je deze installatie kunnen proberen.

[Voor 27% gewijzigd door CoolGamer op 10-11-2010 21:16]

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• RobinMan
DirectX9 heeft updates gehad, dus mocht een dll missen, dan mist waarschijnlijk die update. Als het goed is zou je die dan moeten kunnen downloaden m.b.v. de DirectX installatie.

Staat de klok en datum van de computer goed?
Anders zou je deze installatie kunnen proberen.
Heb het bestand gedownload, maar vraagt nu waar ik de bestanden wil opslaan. (Please type the location where you want to place the extracted files)

Waar moet ik die bestanden opslaan?

[Voor 80% gewijzigd door RobinMan op 11-11-2010 19:32]

• 162481
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 19-09-2012
Hij wil ze natuurlijk uitpakken naar een install directory. Jij mag zeggen waar.
Nadat e.e.a. uitgepakt is volgt de installatie, die weet wel waar het moet staan ;)

• RobinMan
Oke, bedankt! Ik ga het proberen!

• RobinMan
Heb het opgelost! Heb het dll bestand gedownload van http://www.dll-files.com/

Hij werkt nu wel. Gelijk ook even DirectX End-User Runtimes (June 2010) gedownload/geïnstalleerd.
Ieder geval dank jullie wel voor het meedenken!

Mvg,
Robin!

• CoolGamer
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 23-09 13:41

CoolGamer

What is it? Dragons?

Het zomaar los downloaden van dll-bestanden is niet echt aan te raden. Zo is het mogelijk dat de dll niet langer origineel is of dat je de verkeerde versie van een dll download. Ook kan het zijn de de dll niet goed wordt geregistreerd binnen het systeem. Ook zou het kunnen, zoals bijvoorbeeld DirectX, dat je meerdere dll's moet toevoegen, terwijl je ze m.b.v. een installatie gelijk allemaal hebt.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee