Hoi 
Laat ik maar beginnen met zeggen dat ik geen idee had hoe ik dit topic ging noemen, en geen idee waar - dus maar in programming.
Ik heb echt geen enkel verstand van commandlines etc. maar wil toch heel graag CouchPotato installeren (op mijn Mac).
Ik denk zelf dat ik al een heel eind ben.
Ik heb al Ruby, RubyGems en Rails geinstalleerd via deze tutorial en een gitclone gedaan van de source naar de folder waar ik couch_potato wil hebben.
Ook heb ik al een sudo gem install couch_potato gedaan wat succesvol was.
Nu ben ik echter op het punt aangekomen dat ik geen idee meer heb wat ik moet doen en hoe ik het daadwerkelijk aan de praat krijg.
En hoop dat iemand me hierbij kan helpen
Laat ik maar beginnen met zeggen dat ik geen idee had hoe ik dit topic ging noemen, en geen idee waar - dus maar in programming.
Ik heb echt geen enkel verstand van commandlines etc. maar wil toch heel graag CouchPotato installeren (op mijn Mac).
Ik denk zelf dat ik al een heel eind ben.
Ik heb al Ruby, RubyGems en Rails geinstalleerd via deze tutorial en een gitclone gedaan van de source naar de folder waar ik couch_potato wil hebben.
Ook heb ik al een sudo gem install couch_potato gedaan wat succesvol was.
Building native extensions. This could take a while... Successfully installed json-1.4.6 Successfully installed rest-client-1.6.1 Successfully installed couchrest-1.0.1 Successfully installed couch_potato-0.3.2 4 gems installed Installing ri documentation for json-1.4.6... Installing ri documentation for rest-client-1.6.1... Installing ri documentation for couchrest-1.0.1... Installing ri documentation for couch_potato-0.3.2... Installing RDoc documentation for json-1.4.6... Installing RDoc documentation for rest-client-1.6.1... Installing RDoc documentation for couchrest-1.0.1... Installing RDoc documentation for couch_potato-0.3.2...
Nu ben ik echter op het punt aangekomen dat ik geen idee meer heb wat ik moet doen en hoe ik het daadwerkelijk aan de praat krijg.
En hoop dat iemand me hierbij kan helpen
[ Voor 5% gewijzigd door Creepy op 09-11-2010 16:37 ]