Inhoudsopgave, niet alle subhoofdstukken

Pagina: 1
Acties:
  • 2.150 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goegol
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-05 14:16
Voor een onderzoek heb ik een document van aardig wat pagina's
Deze zijn onderverdeeld in diverse hoofdstukken en paragrafen.

Ik heb nu een inhoudsopgave met word die automatisch wordt geupdate en met automatisch de juiste paginanummering.

Nu wil ik in de inhoudsopgave alleen de hoofdstukken en de subhoofdstukken laten zien.

De hoofdstukken gaan tot 3 diep (1.1.1.).
In de inhoudsopgave wil ik alleen het hoofdstuk (1.) en een niveau lager (1.1) laten zien.
Niet dus nog een niveau lager (1.1.1)

Huidige situatie:
1. inleiding
1.1 wat
1.1.1. waar

Uiteindelijke situatie:
1 Inleiding
1.1 Wat

In het document zelf moet 1.1.1 waar wel blijven staan

Na een tijd te hebben zoeken kom ik er niet uit.

Zelf gebruik ik word 2010. Maar kan het ook testen met word 2007

Hemelaar Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:00

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als je een inhoudsopgave invoegt kun je toch gewoon bij de opties aangeven hoeveel levels diep je hem wilt hebben :?

Edit: zojuist nog even in 2003 gekeken, daar zit ie onder (EN versie) Insert, Reference, Index and Tables, tab Table and contents. Bij de opties kan ik dan aangeven hoeveel levels diep ik hem wil.
Makkelijkste optie voor jou is hem denk ik weg te halen en opnieuw op te bouwen :)

[ Voor 55% gewijzigd door The Eagle op 09-11-2010 16:04 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-05 03:32
Ik gebruik al een tijdje geen word meer, maar uit mijn hoofd gezegd zit er ergens een optie waarbij je het aantal niveau's aan kunt geven. Volgens mij zat dat daar waar je kunt kiezen voor de stijl enz.

Edit:
Ik zag zojuist dat ik zowaar word 2007 heb. Even gekeken.
Als je de koppen gedefinieerd hebt, kies je voor inhoudsopgave invoegen. Het daaropvolgende scherm heeft de optie om het aantal niveau's op te geven.

[ Voor 35% gewijzigd door -MD- op 09-11-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goegol
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-05 14:16
Dat het zo makkelijk was!
Heb me een slag in de rondte gezocht...blijkt het inderdaad kwestie van verwijderen en opnieuw toevoegen..en je kan level meegeven!

Bedankt!

Hemelaar Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Yup. Kan trouwens ook achteraf: rechtermuisknop -> veld bewerken, of andere veldweergave en dan zelf de code veranderen.

Maarreuh, F1 en dan Inhoudsopgave intypen had ook geholpen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.