Toon posts:

Ati Mobility Radeon HD 4650 update probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Sinds ongeveer een jaar heb ik een Sony Vaio VGN-51MF laptop. Vandaag heb ik Call of Duty: Black Ops gekocht en de resultaten (fps, schokkerig beeld) vallen mij nogal tegen. Ik ben geen expert op het gebied van computers, maar ik dacht: laat ik de drivers van mijn videokaart eens proberen te updaten. Nu download ik via de website van ATI de driver voor de videokaart die in mijn laptop zit, namelijk Ati bla bla HD 4650. Deze heet: Ati Catalyst Mobility Utility 64-bit.

Na het installeren krijg ik de volgende melding:

ATI Catalyst kan niet worden gedownload omdat uw computer incompatibele hardware/software bevat.
De versie van uw grafische adapter wordt niet ondersteund.
Neem contact op met de fabrikant van uw laptop om uw grafische stuurprogramma's bij te werken.

Die laatste stap begrijp ik niet. Bedoelen ze dat de videokaart via Sony Update automatisch wordt bijgewerkt misschien?

Ik denk dat jullie mij meer kunnen helpen ;)

Alvast bedankt!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Ze zeggen inderdaad dat je de update van je video kaart driver via sony moet bemachtigen.

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Verwijderd

Goed dat ik deze thread nu tegenkom, ik zit nu al een half uur tegen een 800x600-scherm aan te kijken. Dit zijn overigens belachelijke praktijken van Sony, vooral als je zelf controle wilt uitoefenen over je eigendommen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 11:27 ]