Toon posts:

Ati Mobility Radeon HD 4650 update probleem

Pagina: 1
Acties:

• Ko3n1337
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 09-11-2010
Beste mensen,

Sinds ongeveer een jaar heb ik een Sony Vaio VGN-51MF laptop. Vandaag heb ik Call of Duty: Black Ops gekocht en de resultaten (fps, schokkerig beeld) vallen mij nogal tegen. Ik ben geen expert op het gebied van computers, maar ik dacht: laat ik de drivers van mijn videokaart eens proberen te updaten. Nu download ik via de website van ATI de driver voor de videokaart die in mijn laptop zit, namelijk Ati bla bla HD 4650. Deze heet: Ati Catalyst Mobility Utility 64-bit.

Na het installeren krijg ik de volgende melding:

ATI Catalyst kan niet worden gedownload omdat uw computer incompatibele hardware/software bevat.
De versie van uw grafische adapter wordt niet ondersteund.
Neem contact op met de fabrikant van uw laptop om uw grafische stuurprogramma's bij te werken.

Die laatste stap begrijp ik niet. Bedoelen ze dat de videokaart via Sony Update automatisch wordt bijgewerkt misschien?

Ik denk dat jullie mij meer kunnen helpen ;)

Alvast bedankt!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 21:58

MetalfanBlackness

bit.ly/2hfd6Gb

Ze zeggen inderdaad dat je de update van je video kaart driver via sony moet bemachtigen.

Have fun reading this :)

• 164019
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 21-07-2014
Goed dat ik deze thread nu tegenkom, ik zit nu al een half uur tegen een 800x600-scherm aan te kijken. Dit zijn overigens belachelijke praktijken van Sony, vooral als je zelf controle wilt uitoefenen over je eigendommen.

[Voor 17% gewijzigd door 164019 op 11-11-2010 11:27]

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee