Voicemailnummer Vodafone ? (Android)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Ik heb recentelijk een nieuwe Android based telefoon aangeschaft en in het Instellingen menu (Oproepinstellingen --> Instellingen voor Voicemail) heb ik de mogelijkheid om een voicemailnummer in te vullen. Deze is momenteel leeg, wat mij niet te bedoeling lijkt.
Ik heb geprobeert het voicemailnummer te achterhalen via de Vodafone website, maar als ik de instellingen voor mijn toestel wil ophalen krijg ik steeds de melding:
Deze functionaliteit is tijdelijk niet beschikbaar.
Onze excuses voor het ongemak.
Daar schiet ik dus ook niet veel mee op. Een search op de Vodafone website zelf (of Google) levert alleen maar onrelevantie informatie over voicemail op, zoals wat het kost of hoe je je persoonlijke boodschap moet instellen.

Weet iemand welk Voicemailnummer ik moet invullen ? Ik heb een VF Bel+Sms+Web Abonnement.

Bij voorbaat dank

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:02
Ik moet 1233 bellen. Het gehele nummer is

0654501233

Hopelijk heb je daar wat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Ik hoop het. Ik heb het er maar in gezet... we zien wel. Bedankt voor je tip

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 07:14
2 seconden googlen:

http://www.vodafone.nl/Vo...andleiding_Uitgebreid.pdf

Op pagina 5 staat het internationale nummer (hetzelfde als wat meermarco heeft gepost).

I'm not deaf, I'm just ignoring you.