Zandkoeling??

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 15:20

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Topicstarter
Had laatst iets gehoord over zandkoeling. Het zou in ieder geval beter moeten zijn dan waterkoeling. Schijnt ook dat daar nogal wat ruimte voor nodig was.

Weet iemand daar iets vanaf??

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
moet je alles daarmee doen want als je alleen de proc daarmee doet ben ik bang dat door de andere blowers het zand uit het bakje waait en dat knarst dan zo in de hd's en cd's

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

• boer Krelis
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

boer Krelis

Artificial Ignorance

ja doen man! DOEN! DOEN! DOEN! ik smeek het je...

Quoten is geweldig... - boer Krelis

• Daylights

Daylights

Topicstarter
Sja... ik moet je toegeven gdew dat ik het ook nogal een bizar verhaal vond,:0 maar het schijnt toch echt te bestaan. Ik zal het eens opzoeken en als ik wat vindt zet ik het wel ff op het forum.

Verwijderd

eh... sanding betekent schuren, he? Ook wel lapping genoemd. schuurpapier noemen ze nl. sandpaper oid.

Voor het geval je dat bedoelt :) :) :) :)

Verwijderd

Ik denk ook dat je een verhaaltje over lapping hebt gelezen.
Wat een grap, zandkoeling

• Diamon
  • Laatst online: 27-08 13:00

Diamon

The Weird One

Is het niet bijna 1 April

LOL :-)))

Mzzl Diamon

And The Only One

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:47
By the way: Zand is een isolator, het geleidt nauwelijks warmte.

Verwijderd

OK
DAYLIGHTS. doe je PC kastje dicht en pak een cursus engels jonge dit is echt te grappig voor woorden. Het door jou besproken sanding is het met schuurpapier af schuren van de die van de processor zodat deze zo vlak mogelijk wordt en zo de hitte het beste kwijt kan aan je heatsink(die je voor de beste resultaten ook zou moeten doen). het is een trukje waarmee je of je CPU molt of er nog een paar extra MHzjes uit mee kan persen. Bij een geforce werkt het nog beter omdat de die's van nVidea's chips nou niet echt vlak zijn:

----\_____/---- zo dus meer (overdreven mar ze zijn een beetje hol in het midden)

ThaViNNy

• Daylights

Daylights

Topicstarter
ThaVinny: ben ook niet helemaal achterlijk. Weet heus wel wat lapping is, maar wat ik bedoelde is en grote installlatie van 'zandbakken' of zo... Tenminste, ik had het zo gehoord en ik vond het verhaal vrij bizar, maar wilde toch even weten of er hier misschien mensen waren die er wel van gehoord hadden. Maar ik wordt kennelijk niet serieus genomen, dus laten we het hier gewoon bij, ja?

Verwijderd

Tsjah het er zit wel wat in.

Kijk er zijn 4 elementen:
wind vuur water en aarde.

het doel is bestrijden van het vuur (de warme cpu) Dat deden we met 2 van de elementen. Water en wind. Dus blijft er nog 1 over: aarde. Dus als je het laatste element ook nog gebruikt is de circel rond :)

Hmm volgens mij kijk ik teveel tv :P

Verwijderd

sorry dat ik je niet serieus nam heb je die link dan kunnen we allemaal even gaan kijken

ThaViNNy

Verwijderd

Je bent het hart vergeten. Met deze 5 elementen vorm je:
CAPTAIN PLANET.
Die weet precies hoe je je comp het beste moet overclocken en zorgt voor een permanente wervelstorm in je comp dat i nog harder kan.
Of was dat superman.

• ReseT
  • Niet online
Superman hed cool breath, een ijzingwekkende adem !!! :)

Das beter das lucht en water!!

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Verwijderd

Moet je wel combineren met andere koeling, zand + water = modderkoeling en zand + lucht = zandstorm-koeling. :)

Verwijderd

Bier cooling ?????
mmm ideetjes alleen vrees ik dat me reservoir dan erg snel leeg raakt

thavinny

Verwijderd

Zandkoeling?
Met zand kan je wel blussen trouwens ;)

• Daylights

Daylights

Topicstarter
Nou is het wel weer genoeg jongens. Ik zal een nieuw topic plaatsen als ik meer info gevonden heb over dit onderwerp.

• Tonne
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:05
Optimist

Verwijderd

Ik ga toch voor bierkoeling (voor mezelf dan ;))

Verwijderd

Ik trek ondertussen nog wel een 2 literbak kaneelijs open (met van die lekkere suikerstukjes enzo)

hmmmmmmmmmmmmmmmmmm :) :)

• Mastermind
  • Laatst online: 02-08 20:09
Je hebt zeker een klokje horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt? Zandkoeling wordt gebruikt voor het blussen van grote vuren, en niet voor het koelen van een processor die BTW ook van zand gemaakt is.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.altonweb.com/history/wadlow/wadlow3.jpg </img>.

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Hartelijk dank voor deze bijdrage.
Flippo-dealer => zand erover :)

Een cliche is ooit origineel begonnen

Pagina: 1