Toon posts:

Thomson TG789vni: Wifi instabiel na een week

Pagina: 1
Acties:

• Niels1987
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 21-07-2017
Wij hebben hier op kantoor een Thomson TG789vni staan. Deze heeft één bedrade verbinding richting de centrale switch waaraan alle PC's gepatched zitten. Allemaal enorm stabiel, behalve het Wifi.

Zodra het Wifi een uptime van +/- een week heeft, gaat deze stotteren. Vooral goed te merken bij de internet radio hier. Ik heb ook al verschillende kanalen geprobeerd, verschillende encrypties, verschillende interfaces (huidig: 802.11g). Ik begreep dat van 8 tot 12 het best ontvangen word door de meeste randapparatuur, daarom staat ons kanaal op 10 momenteel. Ik heb ook een Wifi analyse hier gedaan en gezien dat 10 sowieso het meest geschikt is, maar daarnaast zijn er ook geen andere Wifi netwerken hier te vinden.

Heeft iemand ook deze ervaring met een Thomson router? Heeft iemand een idee wat er hier mis gaat?

• Niels1987
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 21-07-2017
Sorry, hou niet van topics bumpen, maar aangezien dit alweer even geleden is... Toch even een kleine bump... Ik wordt helemaal gek van de Wifi verbinding hier...

Ik ben er ondertussen achter dat het misschien niet alleen aan de thomson lijkt te liggen. Ik heb het idee dat ik gewoon de verkeerde instellingen gebruik voor bepaalde rand-apparatuur. Ik heb thuis een Linksys router die ook zo af en toe de mankementen vertoont.

Dus misschien beter om te vragen:
Wat zijn de beste Wifi instellingen om apparatuur als iOS devices (iPhone4, iPad) en internet radio's zo goed mogelijk te connecten met het wifi?

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee