Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Op dit moment heb ik nog een telefoon dat niet echt deugt want het is gewoon te oud. :P
Nu wil ik graag een nieuwe telefoon wat voor mij bij een abonnement kan zijn van 20 euro per maand maar ik heb er liever wel Windows Phone 7.

Is er een telefoon op dit moment voor die prijs met abonnement van ongeveer 20 euro per maand?
Het maakt mij niet veel uit of ik hiervoor de OS zelf op de telefoon moet zetten zoals ik las over een HTC. Hoewel ik daarvoor wel een goede handleiding kan gebruiken. :P

Alvast bedankt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb je zelf al onderzocht/ondernomen?

www.htc.com zou een goed startpunt kunnen zijn :/

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2010 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb zelf al gekeken op internet naar een telefoon die op dit moment de OS heeft en in Nederland te verkrijgen is. Alleen wat ik tegenkwam was voor 30 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
WP7-toestellen zijn allemaal erg nieuw met vrij aardige hardware. Die krijg je voor zover ik weet nog niet gratis bij een abo van € 20/maand.

Kijk bijvoorbeeld eens hier: http://www.pdashop.nl/pla...an&serviceplanproductid=0
En zoek verder eens naar de overige toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
[b][message=34997038,noline]Het maakt mij niet veel uit of ik hiervoor de OS zelf op de telefoon moet zetten zoals ik las over een HTC. Hoewel ik daarvoor wel een goede handleiding kan gebruiken. :P
Zelf het OS op een Windows telefoon zetten gaat niet lukken hoor.
Of je moet het hebben over een huidig WM6 toestel en daar WP7 opzetten?
Volgens mij is dat nog niet gebeurd, en dan nog is dat illegaal en niet iets voor beginners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

ronh schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:31:
[...]

Zelf het OS op een Windows telefoon zetten gaat niet lukken hoor.
Of je moet het hebben over een huidig WM6 toestel en daar WP7 opzetten?
Volgens mij is dat nog niet gebeurd, en dan nog is dat illegaal en niet iets voor beginners.
Met de HTC HD2 schijnen ze redelijk ver te zijn met een port van WM 6.5 naar WP7, dus wellicht dat het in de toekomst lukt...

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Tja, maar de HD2 is nou ook niet echt een van de goedkoopste toestellen.

Persoonlijk zou ik gewoon wat doorsparen :).
Pagina: 1