Oke, misschien een domme vraag, maar zelfs canon zelf kan mij hierop geen antwoord geven (zij mogen geen andere producten aanprijzen dan die van canon) en dus blijft mij het antwoord duister. Ik heb een aantal filmpjes gemaakt en dacht die t.z.t. wel op dvd te branden. Maar het Zoombrowser programma wat erbij hoort, ondersteund geen dvd's. Foto's kan je nl. wel via de Zoomb. branden. Maar filmpjes niet. Ze staan wel op mijn pc, maar kunnen niet geladen worden (voorzover ik het geprobeerd heb). Ik kan de filmpjes enkel in Zoomb. bekijken, maar ik wil ze graag delen.
Iemand enig idee hoe ik ze kan exporteren naar een programma? Heb het met Nero geprobeerd maar mij lukte het niet om ze daar te krijgen. Misschien zie ik iets over het hoofd, misschien moet ik er iets bij kopen, ik heb werkelijk geen idee, zoveel verstand heb ik er niet van.
Wie kan mij helpen?
Iemand enig idee hoe ik ze kan exporteren naar een programma? Heb het met Nero geprobeerd maar mij lukte het niet om ze daar te krijgen. Misschien zie ik iets over het hoofd, misschien moet ik er iets bij kopen, ik heb werkelijk geen idee, zoveel verstand heb ik er niet van.
Wie kan mij helpen?