Hoi, black ops komt er binnenkort aan en volgens canyourunit.com is mijn CPU niet goed genoeg, voor wel meer games niet 
Mijn systeem nu:
Operating System - MS Windows Vista Home Premium 32-bit SP2
CPU - Intel Pentium D 915 Presler 65nm Technology 2.80GHz
RAM - 2.0GB Single-Channel DDR2 @ 266MHz (4-4-4-12)
Motherboard - Packard Bell BV RC415 (CPU 1)
Graphics - 1440x900 512MB GeForce 9500 GT
Hard Drives - 313GB Seagate ST3320820AS ATA Device (Unknown Interface) 38 °C
Optical Drives - Optiarc DVD RW AD-5170A ATA Device
Audio - High Definition Audio-apparaat
Een niet al te beste computer dus, het irriteert me dus echt dat ik niet de games van nu aankan, niet eens van een tijdje geleden.
Nu mijn vraag is dus: Kan ik beter een nieuwe computer kopen of een nieuwe moederbord+processor+ram+videokaard etc en dan dat ik de dvd writer, mijn oude hardeschijf etc nog uit mijn oude computer kan halen om die te gebruiken. Voor de rest heb ik ook nog een goede beeldscherm, geluid, muis en toetsenbord dus dat is ook niet echt nodig.
Ik heb ongeveer 400-600 euro te besteden. Als ik voor de optie ga om geen nieuwe pc te kopen ga ik later nog een nieuwe hardeschijf met windows 7 halen.
Ik gebruik mijn computer wel om vaak te gamen. Het hoeft niet altijd hoog (ben ik tog al niet gewend
) maar het zou wel lekker zijn.
Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen of advies geven over het samenstellen van een pc.
Groeten,
Karim
Mijn systeem nu:
Operating System - MS Windows Vista Home Premium 32-bit SP2
CPU - Intel Pentium D 915 Presler 65nm Technology 2.80GHz
RAM - 2.0GB Single-Channel DDR2 @ 266MHz (4-4-4-12)
Motherboard - Packard Bell BV RC415 (CPU 1)
Graphics - 1440x900 512MB GeForce 9500 GT
Hard Drives - 313GB Seagate ST3320820AS ATA Device (Unknown Interface) 38 °C
Optical Drives - Optiarc DVD RW AD-5170A ATA Device
Audio - High Definition Audio-apparaat
Een niet al te beste computer dus, het irriteert me dus echt dat ik niet de games van nu aankan, niet eens van een tijdje geleden.
Nu mijn vraag is dus: Kan ik beter een nieuwe computer kopen of een nieuwe moederbord+processor+ram+videokaard etc en dan dat ik de dvd writer, mijn oude hardeschijf etc nog uit mijn oude computer kan halen om die te gebruiken. Voor de rest heb ik ook nog een goede beeldscherm, geluid, muis en toetsenbord dus dat is ook niet echt nodig.
Ik heb ongeveer 400-600 euro te besteden. Als ik voor de optie ga om geen nieuwe pc te kopen ga ik later nog een nieuwe hardeschijf met windows 7 halen.
Ik gebruik mijn computer wel om vaak te gamen. Het hoeft niet altijd hoog (ben ik tog al niet gewend
Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen of advies geven over het samenstellen van een pc.
Groeten,
Karim