Heb je al gemailed met de leverancier van je Antec voeding en indien ja, mail ze dan even je juiste email adres toe, dan kunnen ze je mail beantwoorden
heb ik gedaan, heb m bij ned-cool vandaan, maar die lui zijn op vakantie dus heb ik nu niets aan. Maar kan een voeding er wel in eens mee ophouden????
Verwijderd
Soms gaat zo een glas zekering spontaan er van tussen. Als die er in zit is dat misschien gebeurd.
Het kan ook ddor de over spanning protectie gebeuren, als het lichtnet even piekt, en de zekering is een beetje gammel, vliegt die er uit, zonder verdere schade.
Maar ik zou even op Nedcool wachten, ik weet bijna wel zeker dat die je goed zullen helpen..
Het kan ook ddor de over spanning protectie gebeuren, als het lichtnet even piekt, en de zekering is een beetje gammel, vliegt die er uit, zonder verdere schade.
Maar ik zou even op Nedcool wachten, ik weet bijna wel zeker dat die je goed zullen helpen..
zekering was het niet, heb ik doorgemeten, was helemaal goed.
Freekweb:
Nedcool heeft jou mailtje reeds ontvangen maar kunnen niet reageren omdat het email adres niet juiste is, mail ze aub een juiste email adres en dan komt alles goed.
Nedcool heeft jou mailtje reeds ontvangen maar kunnen niet reageren omdat het email adres niet juiste is, mail ze aub een juiste email adres en dan komt alles goed.
heb ik gedaan, maar krijg een reply dat ze op vakantie zijn.
Pagina: 1