Toon posts:

Accespoints voor netwerkkabels vergroten?

Pagina: 1
Acties:

• steff261991
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 25-09-2013
Ik heb een simpele vraag volgens mij, maar kom er zelf niet uit.
ik wil op mijn kamer waar ik 1 inkomende netwerk kabel heb.
3 apparaten op het internet aansluiten.
wat heb ik nodig om van die enkele kabel er 3 te maken is dat een switch of een acces point.

alvast bedankt voor het lezen van mijn vraag

mvg
Steff

• nadroJ
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 22:42
switch, geen wifi nodig?

Canon, Apple & Samsung spul

• Nielson
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 00:10
Als je gewoon bedraad wil is een switch voldoende. Heb je eerder in de keten een router staan?

• steff261991
jep, heb gewoon een router staan,
Heb vaak problemen met het draadlozen netwerken,, dus wil dat niet meer wil gewoon bedraad.
Dus een switch is goed, das mooi ben ik met 15 euro klaar

had deze op het oog:
http://camera.azerty.nl/2...k-tl-sf1005d-switch-.html

[Voor 20% gewijzigd door steff261991 op 08-11-2010 23:53]

• Blinker
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 26-09 21:51
Let op dat je managed en unmanaged switches hebt.
Bij een managed switch heb je de mogelijkheid om zelf nog meer dingen in te stellen in de switch zelf (DHCP,QOS,VLAN's, etc.) terwijl een unmanaged switch een apparaat is dat de data domweg doorstuurt.

Maar dan heb je het wel over een hogere prijsklasse. Met een switch van 15 euro mag je er wel van uit gaan dat het een unmanaged switch is ;)

• steff261991
Thanks voor de uitleg blinker,
Heb alleen maar een apparaatje nodig die data domweg door stuurt :D

Bedankt voor de uitleg, kan ik weer verder :)
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee