Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben nu in het bezit van een jaar in het bezit van een iPod Touch 3G 32GB. Eén van de redenen dat ik voor een iPod heb gekozen was dat deze gapless playback en een zeer goede internetbrowser heeft. Maar eigenlijk heb ik liever slechts 1 apparaat in mijn zak ipv een gsm en een mp3-speler. Maar ik kende buiten de iPhone geen smartphones met degelijke geluidskwaliteit en gapless. Dus heb ik maar een iPod Touch gekocht vermits een iPhone niet binnen mijn budget lag.

Maar ondertussen is er de Samsung Galaxy i9000 die in België zonder abonnement al gemakkelijk 200 euro goedkoper is dan een iPhone. En ik heb gelezen dat deze ook goede geluidskwaliteit heeft.

Het enige dat mij nog tegenhoud is het gebrek aan gapless playback voor mp3-files. Na wat zoeken op het internet heb ik wel gevonden dat er misschien wel enkele apps zijn die mp3-files kunnen afspelen zonder tussenpauzes. Maar werken deze ondertussen al echt degelijk ? En zo ja, kunnen juliie enkele voorbeelden geven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Ik denk dat deze vraag gewoon in de Android applicatie topic vragen, of desnoods in het SGS topic...

Of app review lezen, die zijn er ook zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 20:17
http://www.appbrain.com/a....haramitare.lithiumplayer die kan het. Verder is poweramp vrij populair, weet niet zeker of die het kan

PSN: DutchTrickle PVoutput