Toon posts:

Catagorieen verouderd

Pagina: 1
Acties:

• Denskie
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 18-03-2013
Hallo,

Het viel me net op de Catagorieën van de monitoren zwaar verouderd is.
Je kunt alleen kiezen uit CRT monitoren end daarna uit 3 Grootes.

Lijkt mij makkelijker en handig om Catagorieën te maken voor:
CRT monitoren
LED monitoren
LCD monitoren

hieronder eventueel nog Catagorieën voor de Grootes, maar dat vind ik persoonlijk niet echt nodig,

• Megaflix
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 04-08 20:23
Ik neem aan dat je het hebt over Vraag & Aanbod? Alle monitoren in de Pricewatch staan in één categorie namelijk en zijn met de filters aan de rechterkant met gemak uit te splitsen naar het model wat je wilt. Je kunt dan zowel sorteren op formaat als op type monitor. Een LED-monitor is ook een LCD, alleen dan met LED-backlight in plaats van CCFL.

Alleen in V&A is het nog mogelijk om te kiezen voor de oude categorie CRT, welke onderverdeeld is in categorieën voor de grootte. Op termijn zal die ook verdwijnen.

• Denskie
Excuus, dat had ik er niet bij gezet,
Maar ja, dat bedoel ik inderdaad.

Misschien handig om ook in de V&A meer catagorieen te maken?

• Megaflix
  • Laatst online: 04-08 20:23
Denskie schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:26:
Misschien handig om ook in de V&A meer catagorieen te maken?
De filters zijn veel krachtiger dan de categorieën ooit waren. De kans dat al die categorieën ooit nog terugkomen is heel erg klein.

• Denskie
Megaflix schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:31:
[...]

De filters zijn veel krachtiger dan de categorieën ooit waren. De kans dat al die categorieën ooit nog terugkomen is heel erg klein.
Dat klopt.
Echter kun je in de V&A niet filteren op de producten, je kunt dus nooit kijken naar alleen LED schermen bijvoorbeeld.

• moto-moi
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Lieve Devvers -> Pricewatch, dit is namelijk een contentissue :)

[Voor 10% gewijzigd door moto-moi op 08-11-2010 21:42]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Kraan
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 25-06 16:38

Kraan

Veteraan
Het mooiste zou zijn geweest als iedereen door zou krijgen dat zelfs gratis de CRT-monitoren niet meer te slijten zijn, dat de categorie daarom op een korte termijn doodgebloed was en we deze daarom konden verwijderen. >:)

Maar serieus:
De enige optie zou zijn de CRT-monitoren een compleet andere plek te geven, maar dat is wat lastiger dan je in eerste instantie zou denken.

Kortom; het is een beetje raar, maar de komende maanden blijft de categorie CRT-monitoren nog even staan waar hij staat.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

• Femme
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 16:43

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Denskie schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:31:

CRT monitoren
LED monitoren
LCD monitoren
Dat is niet zo'n handige verdeling aangezien zogenaamde led-monitoren ook lcd's zijn (met een led backlight).

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 12:30
Femme schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:02:
[...]

Dat is niet zo'n handige verdeling aangezien zogenaamde led-monitoren ook lcd's zijn (met een led backlight).
Dan maak je er LCD en LED-LCD van ofzo :P

Alhoewel ik zelf de moeite er niet voor zou nemen. Want je hebt natuurlijk wel gelijk, maar 9 van de 10 mensen snappen je niet eens als je zegt dat LED ook LCD is (en ja, ook 9 van de 10 mensen die op T.net komen).

The devil is in the details.

• Black Hawk
  • Laatst online: 29-06 20:53
Denskie schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:31:
[...]
CRT monitoren
LED monitoren
LCD monitoren
Zou dit niet beter te regelen zijn met een filter?
Dat zou wel mijn voorkeur hebben.

Alhoewel een filter op beeld-diagonaal (zoals de prijs-filter) ook wel een uitkomst zijn voor de V&A.

Wie nooit tijd heeft, kan er niet mee omgaan.

• Denskie
CRT monitors zijn nog prima te slijten, de voedselbank komt ze zo ophalen.

Maar ik bedoel niet om de CRT catagorie weg te halen, maar er meer toe te voegen.
Alles staat nu door elkaar, maar de oude CRT monitoren hebben een eigen catagorie?
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee